Wednesday, September 29, 2010

Jeeiii...kell on 11 õhtul ja ma istun üksinda kuskil raamatukogu ukse taga netis...aga see on austraalia ilma wifita. Muiduuu täna tundub elu jälle väga lill,kuigi hommik algas küll suht masendavalt.Igastahes pidime sinna haisvasse tuppa siis kolima ning kuna poistele ainti 2 päeva see tuba korda teha,siis mul olid silme ees läikivad põrandad ja lillelõhn,aga kus sa sellega,see krdi tuba oli täpselt samasugune ja haisev nagu enne. Ja ma suht närvi läksin kohe hommiku vara,sest soov sinna tuppa kasvõi korraks sisse astuda,veelvähem sinna kolida oli suur null. Ja poiste vabandus muideks oli see,et eile oli tuba korras aga kuna nad õhtu end jumala kasti jõid,siis läks jälle sassi...KINDLASTI.Krissu läks igastahes kl 4ks tööle ja kuna mul anyways midgai muud tarka teha polnud,siis ma hakkasin seda lauta koristama ja uskuge v ei aga ma leidsin nurgast mingi karbi,kus sees oli mingi niiske(ma ei tea kas täis oksendatud v mingist joogist läbi imbunud särk) ja tühjad nõud ja asjad ning see oligi selle rõveda haisu põhjuseks.Anywyas kui ma oma asjakesed julgelt lahti pakkisin,karbi eemaldasin ja toa korda tegin,siis tuju paremaks läks kohe. Aga koos elame me muidu 2 inglise poisi ja 1ga Kanadast ning parem oleks kui nad koristama hakkaksid. (PS! Taavi ja Eerik,ma vist never ei vingu enam,et teil asjad sassis :D). Muidu nad kõik megasuppper sõbralikud on,et ses suhtes ka hea meel,et mingite töllerdistega ei pea päris elama.
Homme mu esimene ametlik tööpäev ka...jeeeeiiii :P ootan juba,sets megaigav passida lihtsalt tühja kogu aeg+ see baar kus me töötame on nagu sigaäge!! seal iga päev erinevad üritused ja happy hourid ja esinejad. Just tulingi baarist ära ja seal laiv bänd esines,mis megaaäge oli.Ja kaastöötajad ja üldse see koht niiii koduseks muutunud,et ma megaõnnelik selle töö üle olen.
Antud hetkel kui ma siia kõndisin oli jälle kriips kõrvuni,sets kõik kuidagi kiiresti ja hästi läks. Nädala ajaga sain am töö, elamise(ok,selle koha pela ei tasu väga hõisata)ja mingid algelised sõbrad siin. Ning kõik nii huvitav,iga päev uued inimesed,kohad ja sündmused ja hall rutiin on tundmatu sõna siin.

No comments:

Post a Comment