Monday, September 27, 2010

Uus nädal :)

Täpselt nädal sai täis ajast,mil saabusime Brisbane. On ainult nädal,aga tundub nagu oleks juba mitu kuud siin elanud. Eile õhtul käisime sakslastega linnapeal, see ikka täiestiiiiii ulme, kui palju siin on saksa backpackereid, aga mulle meeldib :) kuigi pole tunnet nagu ma oleksin Austraalias, vaid nagu viibiks Saksamaal. Täna pidime oma pilvekese hostelist siis välja kolima ja olgu mainitud,et mul sellest sigakahju, sets seal niiiiiii toredad inimesed ja see koht ise ka juba koduseks muutus, kuigi ma alguses ei jõudnud ära vinguda, et see siuke rotikas koht on. AGA meie uus hostel,hahaaa,uskuge või mitte ON HULLEM. Täiesti ulme nagu, aga jah,kolisime täna Krisiga siis ära, sets hakkame selle hosteli baaris tööle ja üks eeldus nagu ma juba varem kirjutasin on see,et hostelis peba sees elama.Väljast hostel väga luks,asub kohe kesklinnas ja registratuur ka mega ilus,AGA kui meid saaeti meie tuppa, siis me avasime ukse ja pidime nutma hakkama pm, sets meid panid tuppa,kus on meie kaastöötajad ja ainult mehed ja seal toas oli SIUKEEE lebra, et niitis jalust suht maha. Täpselt selline tunne oli,nagu keegi oleks nurka roopind + põrandal vedelesid taldrikud vana toidu ja sigarettidega ning ühtegi akent toas pole. Et väga jube oli see, ning me otsustasime alla minna asja klaarima. 2ks ööks saime ühe väga ilusa toa,kuni need tüübid seal ära koristavad,kuid siis peame sinna kolima. Ütleme nii,et ma loodan,et need 2 ööd kestavad igavesti, sest see teine tuba oli lihtsalt kaos. Aga vähemalt on tööga kindel, et millal täpselt alustame seda ma ei tea,aga loodetavasti saame täna v homme graafikut sättima hakata.
Mis veel on see, et AUSTRAALIASSE jõudis SUVIII!!!! jeeei....täna hull rannakas oli, et me peale ärkamist läksime terrassile päevitama ja pm poole tunniga olid päris normaalsed randid. Hetkel istun ma raamatukogus ja tegin RSA-d(mingi alko teema,et saaks kuskil üldse töötada) ja see maksis 75 dollarit,väga ulme,et kõik siin maksab.Muideks ma polegi vist mainind,kui kallis siin on. Igastahes VÄGA kallis on,näiteks bounty sokolaadi tahvel maksab eesti rahas umbes 30 krooni ja jäätis tänavalt ostes on 50 krooni 1 kuul ning meie peame välja töötama tunde 3500 krooni eest NÄDALAS,et seal näruses hostelis koos 4 räpakolliga elada.Täna pole üldse olukord enam nii lill nagu mõni päev tagasi oli :D aga pole hullu elame üle,sets töö iseenesest peaks täiega tsill olema ja töökaaslased ka,vähemalt senikaua kuni ma nendega tuba ei pea jagama.Aga ok ma liigun hosteli poole tagasi,sest siin raamatukogus miinus 20 kraadi suht ja ma plätude ning rannakleidiga aint olen.
Päikest ja natuke sooja ka teile sinna kaugele kaugele :)

No comments:

Post a Comment