Sunday, October 3, 2010

Heiheiii.Eile oli mu esimene tööpäev ja see läks megahästi, kuigi kui me kl 1 sulgesime siis mul silmad lihtsalt kinni vajusid ja jalad olid surnud. Aga ma ei jõua ära rääkida, kui väga see baar mulle ikka meeldib,niii hea muusika ja atmosfäär ja üldse siuke ülitsill koht,üritan pilti ka kunagi teha.Aga mis mulle ei meeldi on rahvas,ok tegelt nad ka tsillid,aga kuna enamus töötajatest on mehed,siis kliendid mingi pöördes on,et nüüd 2 tüdrukut juurde tulid. Ma isegi ei tea mitu korda ma eile pidin rääkima,et kust ma tulen ja mitu korda nr-t küsiti, aga õnneks mul hea vabandus,et mul pole veel kohalikku nr-t. Tegelt on ja kuikellelgi midagi VÄGA VÄGA olulist on,siis mu nr on +61422461787, et ärge palun sinna nr-le helistage mitte mingil juhul,aga sms-id on suht odavad,et hädaolukorra puhul saatke sms.  Igastahes ma megarahul olin oma esimese tööpäevaga ja tippi saime ka päris hästi :P aga täna jälle kl 7st tööle ning kusjuures ma sain teada et Austraalias on kõige kiirem tööpäev pühapäev,vähemalt meie baaris, ma kuulsin, et siis kõik alustavad joomist kl 12  ja jooksevad paljalt ringi,et saab vist huvitav tööpäev olema :D .
Muidu rääkidest veel meie räpasest toast, siis enam see ei haise okse järgi vaid kellegi haisvate sokkide järgi,aga see parem ikka. Ning meie toakaaslased meganaljakad on.Üks nt eile õhtul käis terve õhtu pinda,et ma peale tööd nendega paar jooki võtaks,ma lõpuks ütlesin,et dvaiks siis,aga selleks ajaks kui am töö lõpetasin oli see sama tüüp nii täis,et magas meie vannitoa põrandal :D :D edukad vennad ikka.
Hoiame siis pöialt,et tänane tööpäev ka hästi läheks ja hästi tippi teeniks. Btw jumala haige on see,et mul alati sada head juttu ja mõtet mida siia kirjiutada,aga kui läpaka lahti teen,siis ei tule enam midagi meelde. :D
Ok nüüd juba jälle 2 päeva mööda läind,aga ma pole vahepeal netti saand,et jutt ära postitada ja kijrutan siis kohe otsa.Täietsiiii ulme ikkakuidas see baari ja baaritöö mulle meeldib,kuigi päris korraliku joogikursuse saab vist ka,sets ülemus iga jumala kord tuleb ja viskab mingid joogid ette,kõige populaarsem on jägerbomb(mis muidu eesti rahas maksab 95 L) mis on siis shot jägeriga ja paar tilka red bulli + siin üks megahea shot.butterschotch ja kahlua vms...Ja toaga ma olen ka juba niii ära harjunud. Eile muidu oli Steni sünna,siis alguses veits meie baaris jõime ja siis läksime linna aga me Krissuga suht vara ära tulime. Oh kuidas mulle see elu siin meeldib...siuke tunne nagu oleks juba pikka aega siin eland ja seda tööd teind.Muideks ma üldse ei kannata enam kui keegi küsib,et kust ma pärit olen,sest iga jumala päev ma pean mingi krdi 7 korda vähemalt oma nime ja päritolu seletama ja see jumala üle on visand.Mõtlesin et hakkan kõigile ütlema,et mu nimi on Jenny vms rahvusvaheline nimi.

No comments:

Post a Comment