Saturday, September 25, 2010

Kuna ma kuskile kaugele netti juba tulin aga mu lollllllll arvuti ühtegi lehte peale selle siin ei suuda normaalselt avada,siis kohe uue postutuse teen...
Hetkel on siisj´juba jõudnud kätte laupäev( nädal ongi juba Eestist lahkumisest mööda-ulmeee, kui kiiresti).
Eile reedel käisime lõpuks väljas kamüritasime oma režiimi hakata normaalsemaks sättida,et ei lähe iga päev kl 19 magama :D igastahes läksime välja eestlastega ja kõigepealt ühte kluppi mis oli NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII äge...ma sigavaimustuses sellest, sest see nii stiilne ja ilus välja nägi ning oli läbi 2 korruse aga hästi hästi suur oli ning hiiglaslik terrass ja palju tantsuplatse ning vahepela kohalikud mingi tantsu nö lahingut sela tegid..igastahes see megaaailus koht oli ja kindlalt tagais tahan sinna minna. Edasi läksime mingisse keldri klubisse, kus pm enamus päkkerid nagu meie. Et ühesõnaga suht tsill õhtu oli.
Muidu kes ei tea veel,siis ma elan Brisbanes, mis asub sunshine states ja siin linnas üle 2 miljoni elaniku ehk tõsiselt suurlinn vähemalt keskus, kus ka meie hostel asub ja kus ma ka tööle hakkan.Lõuna paiku on täietsi ulme käia linnapeal,sest ruumi astuda pole,inimesed igallll pool tormavad ringi. Ja majad siin hästi suured ja üldse siuke tõeline suurlinn. Ja enamus mehi siin ülikonnas käib,megavinks vonks :P
Ilm on soe aga siuke väga veider olnd, et kohati sajab,siis jälle megapalav ja weird ühesõnaga. Muideks,ma nägin üleeile maailma suurimat nahkhiirt,hea et südarit ei saand, siin igats igast elukaid elab...päris jube :S
aaahhhh...ma ei oskagi hetkel midgai rohkem kirjutada, kui midgai toimub ja töö asi kindlaks saab, siis kirjutan jälle,et mis uut :)

No comments:

Post a Comment