Monday, April 6, 2015

Colombia 2 (Santa Marta, Taganga, Tayrona & Minca)

Järgmiseks sihtkohaks oli meil Santa Marta,koos kõigi oma lisadega. Selle all pean silmas, et SM ise ei ole koht, kus midagi meeletut toimuks ning rand on väga kräpp, aga sealt on lihtne liikuda ilusatesse randadesse. Päev peale SM jõudmist läksime bussiga 10 min eemale asuvasse kalurikülla nimega Taganga, mis oli põhimõtteliselt üks tänav ja meri. Otsustasime, et niisama liiva peal lesimise asemel võtame väikse tripi ning läksime paadiga ookeani peale ning seal käisime snorgeldamas ja ujumas. Kui ausalt öelda, siis väga mõttetu snorgeldamis/sukeldumiskoht (kuigi väga populaarne litsentsi tegemise koht),sest kalu oli vähe ja polnud midagi väga vaadata, PEALE mingi faking madu ussi, kelle mina pidin muidugi avastama olles südamerabanduse äärel, elusees pole nii kiiresti ujunud vist.
Järgmine päev läksime Tayrona rahvusparki. Pm seal on hästi palju looma ja taimeliike ning väga suure ala katab ja sinna sissepääsuks peaks maksma kuskil 20 euri. Igatahes ööbisime pargis, koha nimi oli vist Cabo kui ma õieti mäletan ja sinna saamiseks pidime ksukil 1,5-2 tundi kõigepealt läbi pargi matkama. Ma siinkohal ei hakka jällegi mainima, et temperatuur oli kuum ning mul polnud aimugi, et meil matkamiseks läheb ja ainsad jalanõud,mis ma kaasa võtsin olid plätud. Mingi hetk liiva peal kõndides ma reaalselt ei suutnud ja pidin iga 3 sammu tagant põõsa juurde varju hüppama, kuna liiv nii jubedalt kõrvetas mu jalgu. Peale 2 tundi higise,tolmuse,väsinuna ja kõrbenuna kohale jõudes vaatas vastu konkreetne paradiis. Palmid ja helesinine ookean ning sel hetkel ununes see matk hetkega. Ööbisime järjekordselt võrkkiiges, seekord nii hästi ei läind, kui eelmine, ei tea kas vähese alkoholi viga vms, aga öösel saime kõik minimaalselt magada,kuna niiiiii külm oli. Aga see koht muidu oli nagu konkreetne hipikommuun, telgid ja võrkkiiged, väike söömise ala ja meri...ausalt oli tunne,et hea meelega jääks sinna kuuks ajaks ja lõikaks end ühiskonnast natukeseks välja.
Aga ei, sest meil olid plaanid tehtud. Järgmine hommik algas see mõnus matk tagasi ning meie järgmiseks sihtkohaks oli Minca, mille näol siis tegu väikese kohaliku mäekülaga...Seal me ööbisime järjekordselt konkreetses hipikohas. Kuskil mäe tipus suht oli suurte võrkkiikedega hostel, et sinna külakesse jõuda pidi kas 2-3 tundi kõndima või mootorratta võtma jälle(me otsustasime 2. Variandi kasuks :D) seal ööbisime kokku 2 ööd, päeval mõtlesime,et lähme otsime kohviistanduse üles, pidi olema 2 tundi, me lõpuks 4 kokku kõndisime. Ma ei tea mis värk nende matkadega oli, kui mul ainult plätud olid kaasas , ei soovita :D igatahes kohvifarm leitud, omanik tegi väikse tuuri ka seal, liikusime Minca külasse, käisime lõunal, ostsime toorest sokolaadi ja lihtsalt tsillisime hostelis. Täpselt siuke koht kus lesiks päev läbi päikse käes ja loeks raamatut. Peale 2 ööd läksime tagasi Santa Martasse, kus oli mu viimane õhtu koos tüdrukutega ja selle puhul pidasime maha ühe korraliku uneta peoöö.
Järgmine päev läksime tagasi Cartagenasse, kus käisime veel koos söömas (hea oli see,et elekter läks terves linnas ära nii umbes tunniks ajaks, et suht kotis tunne oli sööki oodates,aga neil köögis genekas vms, et toidu saime kätte ikka) siis jätsime hüvasti, nemad läksid Panamasse ja ma jäin veel 2ks ööks üksi Cartagenasse.
Taganga

Tayrona

Minca

Our next destination was Santa Marta, the day after arriving we took a 10min bus to a little fishing village called Taganga and instead of lyeing(?) on the sand all day we decided to take a snokerlling trip,which in my opinion was quite crap (tho Tananga is quite famous destination for people who wanna do their diving certificate)because there was not much sealife to explore, no nemos,sharks,turtles or anything cool, besides one creepy snake and ofc I had to be the one the discover it, while having an heart attack, think I’ve never swam so fast in my life before.
The day after we went to Tayrona national park, which is known for loads of species of animals and plants, we stayed there for a night and I think the beach we stayed was called Cabo and to get there we had to take 1,5-2 hour hike up’n’down hill, but I wasn’t aware that we are gonna hike there, so my only footwear with me were my flipflops and really, not good for hiking. At some point the sand started to burn my feet so after every 3 steps I had to jump in the shadow. But when we finally made it to Cabo I forgot all that hot,sweaty,burning hike in a second, cuz it felt like we entered the paradise, sand was white, water so blue, it was gorgeous. The whole place was like a hipie community, only with tents,hammocks,little food area and beach, absolutely loved it. Felt the whole time that I would like to stay there for a month and just cut myself off from the rest of the world and be there in peace. Once again we slept in hammocks, but this time wasn’t that great, don’t know if it’s because we didn’t had any alcohol this time, but almost none of us couldn’t sleep at night since it was sooosoooo cold.  At night me and Agnetha went for skinny dipping and it was just awesooooome...siluettes of palm trees on the beach, waves, moon, just awesome...another highlight.
Next morning we had this lovely hike back and our next destination was Minca, a little mountain village, also really relaxed and easygoing. Over there we stayed in one of the coolest hostels I’ve been. Hostel itself was pretty much on the top of the hill and they had these massive hammocks,the whole place was sooooo chilled and relaxed, again a total hipie place. Over there we stayed 2 nights, during the day went to look for a coffee plantation, was supposed to be 2 hours, ended up hiking 4 hours again. The owner gave us a little tour and then we went to Minca for lunch, had raw chocolate and just relaxed at the hostel.
Back to Santa Marta where it was mine and girls last night together and for that occasion we had an awesome night out with no sleep at all,but after a while such a good party at least.
Next day we took a bus back to Cartagena, had our last dinner again (when electricity decided to go out in half of Cartagena so we just waited our food there in the dark) And it was time for goodbyes, they headed to Panama and I stayed in Cartagena for antoher 2 nights. Really gonna miss those girls, had such an amazing time in Colombia with them.