Saturday, April 18, 2015

Mexico 1 (Mexico city, Tulum, Playa del Carmen)

Okei 2 nädalat on mul võtnud aega,et Mehhiko kohta midagi kirja panna. Hetkel seda kirjutades lesin võrkkiiges rannal ning jäänud on vaid paar päeva Mehhiko päikest nautida.
Aga alustades otsast, siis kuna Costa Rica jäi vahele mõtlesin Mexico City oma trippi nihutada. Tegu siis Mehhiko pealinnaga ning juba lennukist vaadates sain aru KUI suur see linn on. Sinna jõudes sain kokku oma austraalia poiste Seani ja Lachiga ning koos käisime „mustal turul“. Kui nad olid ühe kohalikuga rääkinud sinna minekust ning mainisid,et nende sõbranna tuleb ka, siis see oli vastand, et naistel on seal väga ohtlik, agaaa järjekordne liialdus, turg nagu turg ikka aint et vahepeal müüdi võltsdokumente, koeri ja muud imelikku kaupa. Igatahes jäime kõik ellu ja ausalt öeldes lootsime natuke ekstreemsemat kogemust sellest. Veel Mexico citys olles tegin turu tuuri, kus kohalik viis meid mööda turge, sõime seal tacosid ning ostsime kohalikke komme. Oma eelviimasel päeval sain tuttavaks ühe tüdrukuga Belfastist ning temaga käisime lucha libret vaatamas ehk siis mehhiko maadlust, kus neil mingi imelikud maskid ees, 2 tiimi-hea ja halb ja ausalt öeldes oli see vägaaaa lõbustav, aga samas väga saast show. Kes teab wrestling maniat, siis on tegu pm mehhiko versiooniga sellest ning näitlemine neil väga hästi välja ei tulnud,aga silm puhkas ja suu oli naerul.
Mexico citys veetsin kokku 4 ööd ning siis lendasin Cancuni, kus veetsin ainult ühe öö vürtsikat mehhiko toitu näost sisse ajades  kuni silmad vett jooksid ning järgmine päev sain uuesti poistega kokku ning võtsime bussi Tulumi, kuna jõudsime alles õhtu hilja kohale, siis võtsime paar pina coladat ja muud ei teinudki. Järgmine päev rentisime jalgrattad ning väntasime canotesse, mille näol on tegu koobastega kus saab ujuda, vesi on megaselge, koobas oli nahkhiiri paksult täis..väga kihvt oli. Sama päeva pärastlõunal võtsime bussi Playa del Carmenisse, kus Lachi läks haiglasse kuna ei tundnud end hästi ja tuli välja, et tal on dengipalavik, mis levib sääskede kaudu ja võib olla väga ohtlik, ehk Lachi veetis järgmised 3 päeva haiglas ja me Seaniga tsillisime niisama ja täiendasime oma päevitust. Üks õhtu organiseeris hostel peoõhtu, kõigepealt läksime kohta nimega blue parrot,mis asus ookeani ääres, suurel alal,naistele tasuta joogid, väga luks :D siis läksime Coco Bongosse, mis on väga tuntud klubi, sinna jõudsime alles kell 2 öösel,aga kohe oli mingi spidermani show, kus spiderman ja mingi muu tegelane n-ö kaklesid lava peal ja siis lendasid lae all,megakihvt, siis tuli Maski show ja üldse see klubi niiiiiiii kihvt oli, laest lasti suuri õhupalle ja igast paberivärki, ausõna ma pool õhtut olin suu lahti, sest muusika oli supper, tuju hea, klubi täiesti teistsugune neist, kus ma varem käinud olen, väga kihvt õhtu ühesõnaga. Poiste viimasel päeval rentisime auto ja sõitsime Chichen Itzasse, mille näol on tegu iidse linnaga ehk varemetega, seda ma väga ei soovitaks, kui kogu lugu ei tea, või kui siis tuuriga minna, sest me kõndisime sealt läbi ja ei tekitand see mingit emotsiooni. Edasi sõitsime teise canote juurde ja selle kohta tahan öelda WOW. Siin oli tegu sügava koopaga mis oli ringikujuline ja nagu auk maa sees lihtsalt, väga väga kihvt, ülevalt veel vett ka nirises. Ma ei oska sõnadesse väga panna ehk panen pildi alla, aga see on kindlatsi koht kuhu ma soovitan minna.
Sama õhtu oli aeg mu austraalia poisetga hüvasti jätta ja järjekordselt pean mainima, et see on reisimise kõige halvem osa, eriti nende puhul, kuna me nii palju saime reisi jooksul kokku ja väga lamp, et riigid ja ajad üldse klappisid.
Ma jäin veel üheks ööks Playasse, päeval käisin rannas ja läksin suveniiri poes veits hulluks...shotiklaasid on tulemas mu kallid sõbrad :D

TACOOOS

View from my window

Lucha libre

Mexico city

canote

It took me exactly 2 weeks to write smth about Mexico, but here it is... Since I skipped Costa Rica I managed to squeeze  Mexico city in to my trip, where I met my australian boys  Sean and Lachi. Together we went to the „black market“ which apparently was supposed to be really dangerous, specially for girls, but once again-overreacting, we return all safe and alive and to be honest I was hoping it to be more dodgy than it was, besides some fake IDs and little puppies we didn’t see anything weird. I also took the market tour one day, where a local girl took us through different markets and told about local food and lifestyle. One day I met a girl from Belfast and we went to lucha libre, which is mexican wrestling. To be honest, it was highly entertaining, buuuut sooo crap. If anyone knows wrestling mania then it’s mexican version of that and the guys can not act whatsoever. But all that said, my eyes were resting and lips were smileying so I count it as good fun.
Alltogether I spent 4 nights in Mexico city and then had a flight to Cancun, where I didn’t do much that night, besides shoveling crazy spicy tacos in my face till my eyes were watering.
Next day I met up with the guys again and we took the bus to Tulum, since we arrived quite late we went for pina coladas and didn’t do much that night either,next day we rented bicycles and cycled with crazy heat to the canote, which is like cave with water where people can swim. That was really cool, cuz the water was so nice, cold and clear and in the cave was full of bats. The same afternoon we took a bus to Playa del Carmen and since Lachie didn’t feel well he went to the hospital and came out he had dengy fever, which is spreading through mosquitos and can be really dangerous, so next few days he spent in the hospital, while me and Sean were doing absolutely nothing besides topping up our tans. One night our hostel organized a party night and first place we went was called blue parrot, an awesome bar by the ocean and free drinks for girls, nothing to complain. :) Then we headed to Coco Bongo which is probably the most famous club in Mexico. Eventough we didn’t get there till 2 am I would still say it’s by miles the coolest club I’ve been to. They had shows going on, something like spiderman and some other guy fighting and then flying underneath the ceiling, mask show with saxofon, big balloons flying about, awesome music, seriously such a good party night it was.
The day Lachy got out of the hospital we rented a car and went to Chichen Itza, which is an ancient town aka ruins and for us it was soo pointless, it took us like 10 minutes to walk through and defo wasn’t worth the drive. If anyone wants to do it I’d recommend with a tour, so someone can explain the story behind all that stuff. Anyways then we headed to another canote and this one was absolutely amazing. It was like a really deep hole in the ground  and was just soooo beautiful, while swimming there I felt like we got lost in the rainforest and found this paradise spot.
The same night it was time to say goodbyes and once again I have to say that this part of travelling sucks big time,specially to these guys since we’ve met so many times and became good friends.

I stayed in Playa for another night, went to the beach the next day and got bit tooo carried away in the souvenir shop :D