Thursday, February 12, 2015

Uruguay

Nagu facebookist näha, siis toimus mul väike minipuhkus Uruguays vahepeal, aga enne veel kui ma sinna jõudsin käisin politseis avaldust tegemas oma kaamera kohta, et loodetavasti saab kindlustuselt midagigi tagasi. See politseis käik oli muidugi omaette nali. Hakkasin siis kõndima sinna 40 kraadise kuumusega, kohale jõudes keegi seal inglise keelt ei rääkind ja ma siis üritasin oma käte-jalgade ja vigase hispaania keelega seletada, mis juhtunud on. Lõpuks mind saadeti hoopis teise jaoskonda, kuhu ma siis üle poole tunni kõndidin. Kohale jõudes selgus,et seal pole mingit jaoskonda, küsisin tänaval ühelt politseilt ja veel 7 blokki edasi tuli minna, sinna jõudes samuti keegi ingl keelt ei rääkind ja mind taheti uuesti kuskile mujale saata,siis ma näitasin nende aadressiga lipikut ja ütlesin, et mind juba saadeti siia. Pm siis ma pidin poolteist tundi seal ootama kuni 2 politseid, kes ingl keelt rääkisid kohale tulid,et ma oma avalduse saaks teha. Edu mu kindlustusele selle tõlkimisel igatahes.
Nii, aga Uruguay kohta siis, mõte sinna minna tuli suht lampi, kuna mul kursused said läbi, linna oli nähtud ja pidutsetud ka juba korralikult Buenos Aireses, siis mõtlesin, et tahaks kuskile mujale minna ja esimese valikuna oli mul tegelikult Mendoza, mis on väike veinilinnake, enamus Argentiina malbece tuleb sealt, aga see tripp oleks mulle juba transpordi kohapealt umbes 450 eurise lisakulu teind ja kuna me tegelt Aussis juba veetsime päris palju aega viinamarja istandustes, siis mõtlesin, et las see jääda ja kuna Uruguay on Buenos Airesele nii lähedal, siis see variant jäigi. Läksin sinna ööbussiga, mis umbes 15 tundi kokku oli. Just siis kui ma magama jäin aeti kõik bussist välja, et passikontroli minna ja see toimus umbes kell 3 öösel ja pärast seda ma enam magama ei jäänd. Sõitsin ma tegelt Punta del Este nimelisse linnakesse kõigepealt,mis asub ookeani ääres ja on pm kuurort linn, seal sain kokku 2 inglasega, kellega Buenos Aireses tutvusin. Kohe peale kohele jõudmist läksime randa, mis niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hea oli, kuna Buenos Aireses ei ole randu, kui selliseid kuhu saaks päevitama ja ujuma minna ja minu jaoks tähendab kuum ilm randa, ehk peale poolteist nädalas BA-s olin ma supper õnnelik liiva ja ookeani nähes. Agaaa, kuna ma bussisõidust nii väsind ja magamata olin, siis ma jäin rannas magama...HALB õnn, sest ma ärkasin selle peale üles, et mul oli reaalselt tunne, et mu jalad on leekides ja ma ei saand üldse aru kus ma olen või mis toimub ja kuna ma nii uimane olin, siis pöörasin ümbes ja jäin uuesti magama...uskumatu ja selle kõige tulemus oli see, et ma ei saand 2 päeva pm istudagi, kandsin oma pikka kleiti ja iga liigutus mu jalgadele oli niiiiiiiiiiii jube valus. Isegi praegu, nädal hiljem on näha,et mu jalad tagant on hoopis teist värvi kui eest. Aga ega see mind väga ei takistand uuesti randa minemast, lihtsalt ujusin päikesekreemis korralikult enne kui hostelist välja läksin iga kord :D aga järgmine päev läksime võtsime surfitunnid, et pm liiva peal prooviti seletada kuidas laual püsti tõusta jne ja siis läksime vette ja ma päris mitu korda suutsin püsti tõusta, aga jalad kogu aeg liiga väikese vahega sain lauale, et suht kiiresti sealt maha kukkusin. Ja siis mu viimasel päeval rentisime ise laua ja proovisime uuesti, aga lained ja hoovus nii tugevad olid, et peale tundi aega oli kops nii koos ja  suu jube soolast vett täis. Punta del Este suppper kihvt koht on, kindlasti soovitan, kes siiakanti satub, kuigi Uruguay on veel kallim kui Argentiina, et olge valmis :D
Viimaseks ööks läksin Montevideosse ehk pealinna, seal väga palju teha ei jõudnud, kuna saabusin õhtupoole ja järgmine päev lõunal juba läksin minema.  Pühapäev minu jaoks oli konkreetne trippimise päev. Lõunal võtsin siis bussi Montevideost Coloniasse,sealt praami tagasi Buenos Airesesse, sealt takso bussijaama ja siis bussijaamast uue ööbussi Puerto Iguazu-sse, aga sellest kõigest juba järgmises postituses J





So as some of you might have seen, I had a mini holiday to Uruguay last week. Ended up there quite randomly, I knew I had to check out from my hostel the next day and wasn’t sure what am I gonna do, since I’d been in Buenos Aires for 12 days by that stage I really wanted to go somewhere else and the night before I got talking to these 2 english guys who were in Uruguay and they said it’s really cool over there so next day I checked out and booked my bus J It was an overnight bus, but I couldn’t sleep almost at all, since as soon as I fell asleep we had to get out of the bus for passport check, that was like 3am. in the morning. Around 10am  I arrived to Punta del Este, a little reort town by the coast, really really nice.  Since there are no beaches in BA where ppl can tan or swim then I was more than happy to see a sandy beach and ocean there :P so straight to the beach it was, but since I was so tired from my trip I fell asleep and woke up, cuz I felt like my legs are on fire and I didn’t have a clue where I was AND I just turned around and fell asleep again, the result of my little power naps was that I coulnd’t even sit down properly for 2 days and had to wear my long dress, never been so sunburnt in my life before. The sun here is sooo strong. But it didn’t stop me from going to the beach again, so next day we booked surf classes and first learned in the sand how to stand up on the board and then went to the water and I actually managed quite a few times to stand up, but my leg position was wrong so I fell down quickly :D and in my last day in Punta del Este we rented board ourselves, but the waves were massive and current so strong, so we were proper struggeling there, but was good fun.

On my last night I went to the capital Montevideo, but didn’t had a change to do much since I arrived in the evening and had to leave afternoon next day. My Sunday was just massive travel day. At first I took a bus from Montevideo to Colonia, then a ferry back to Buenos Aires, taxi from there to the bus station and another overnight bus from BA to Puerto Iguazu, but about that in my next post J

No comments:

Post a Comment