Monday, February 16, 2015

Iguassu falls

Jätkan siis, kus eelmine kord pooleli jäin. Igatahes ööbussiga Puerto Iguassusse, mis asub täiesti põhja Argentiinas ja võib-olla on keegi kuulnud Iguassu jugadest. Pm need joad on piiriks Argentiina, Brasiilia ja Paraguay vahel ja ma ei tee nalja kui ütlen, et ma pole elusees näinud midagi nii ilusat. Seal võis ennast lihtsalt ära unustada neid vaadates, iga vaade oli konkreetne postkaart. Täietsi imeline ja võimas!!
Aga igatahes alustan otsast. Ööbuss sõitis kokku vist kuskil 19 tundi, aga megamugav oli+süüa sai, iga kell eelistaks seda bussi enamikele lennufirmadele. Istmed olid eriti laiad ja käisid pm lamavasse asendisse, megalt oli ruumi, ei anna ÜLDSE võrrelda ka mitte nende parsadega, millega me Stepheniga Aasias sõitsime öösel. Kohale jõudes võite 3x arvata, kuidas ma välja nägin, lõhnasin ja üleüldse end tundsin, sest minu tripp algas ju Montevideost. Broneerisin enne hosteli ja endast arust nägin nagu kuskil,et see asub 50m bussijaamast, aga näha polnd kusagil ja siis tuli välja et see hoopis 5km linnast asub. Mul oli, et noooo, tahan lihtsalt pesema ja süüa.
Okei, lõpuks jõudsin kohale ja see vapsjee kena hostel, megasuur bassein, ilus reception ja väljas olid eraldi majakesed 2 toaga kus ma ööbisin. Toad väga tavalised, aga muidu ilus hostel.
Naljakas on see, et maailm aina kahaneb mu jaoks. Ilmselgelt Iguassu on üks nendest kohatadest, kuhu minnakse kui juba Argentiinas, aga siiski ma olen nii üllatunud, et kas tänaval kõndides või isegi oma hostelis ma kohtasin lampi kokku 7 inimest, kellega ma BA-s tutvusin :D Minu jaoks oli Iguassu nr 2 koht, kuhu ma oma reisi jooksul minna tahtsin (nr. 1 on karneval) ja ma täiega põdesin, et kui Stephen ei tule, siis kõnnin seal üksi ringi nagu totaalne luuser, teen selfiseid ja mõtlen, et miks mul sõpru pole, aga kuidagi asjad loksuvad alati paika ja kuna ma nägin nii palju tuttavaid seal, siis lõpuks trallisime ringi 8 liikmelise kambaga seal, et väga kihvt oli.
Okei, jugadest siis...ausalt öeldes, siis mul ei ole sõnu et seda kõike kirja panna ja kindlasti ei anna ka pildid edasi seda mis seal on. Ma arvan,et kui ma kunagi 80 olen, siis mul on ikka pilt neist jugadest silme ees, täpselt niii ilus ja võimas see seal oli.  Ma päris kodutööd pole teind,et kõrgusi ja laiusi ma siin hetkel anda ei oska aga tegu polnud mitte 1 või 2 jaoga, seal oli neid nii üle 10 ma  pakun ja megakõrged ka ja kuskile jäi silma et sekundis tuleb seal üle 10 000 liitri vett. Esimene päev tegime tripi Argentiina poolel, kokku vist 6-7 tundi ära olime, vahepela tegime paadiga sõidu ja see viis 2 siukse „leebema“ kose alla ja ebareaalne seal ei saanud hingatagi, ega näha sest vett pritsis absoluutselt igast ilmakaarset ja see langus põhjustas seal siukseid laineid,et paadike korralikult loksus. Hästi kihvt oli. Päeva lõpuks läksime „saatana kurku“ kuhu pidime pisikese rongikesega minema ja seal reaalselt saime juba läbimärjaks 100 meetrit enne kui üldse kuskile lähedalegi jõudsime. Tegelt sealt algas kogu see langus ja see hobuseraua kujuga oli ning selle keskel oli siuke valge veepritsmete pilv kust vikerkaar tuli läbi. Ausõna wowowowow.
Järgmine päev läksin koos 3 teise tüdrukuga Brasiilia poolele ja kuigi joad tunduvad võimsamad ja näeb lähemalt ja rohkem Argentiina poolelt,siis mulle meeldis täiega Brasiilia pool ka, sest Argentiina poolel oli kõik nii lähedal aga BR poolel sai rohkem panoraami näha+üldse rahulikum oli ja ilm ka polnud selline meeletu saun,et kui keegi juhtub sinnakanti kunagi sattuma, siis ma soovitaks mõlemad pooled ära vaadata.
Peale jugasid läksime veel linnuparki ja ausõna ma pole elusees nii palju igast värvilisi ja kihvte linde koos näinud. Kui te kujutate ette kõige värvilisemat papagoid, siis neid oli seal 100 ja üks ütles“hola“ kogu aeg.
Järjekordne pikk päev oli seljataga, läksin tagasi Argentiinasse, võtsin oma kotid ja bussi ning sõitsin 3.ks ööks Brasiilia poolele, linna nimega Foz do Igacu, kuna mul lend siit nagunii järgmine päev. Aga selle AR-BR edasi-tagasi trippimisega on mul pool passi nende templeid täis juba :D
Foz do Iguacus ööbisin ma reaalselt kõige ilusamas hostelis ever. Siin pole isegi narivoodid vaid normaalsed voodid, plasma tv ja külmkapp igas ruumis, katusel(9. Korrusel) on mullivann ja bassein ja iga õhtu saab tund aega tasuta caiprinhasid (kahjuks või õnneks ma selle magasin maha Brasiilia piiril passikontrolli järjekorras seistes). Õhtul kell 23 paiku (!) läksine toakaaslastega õhtust sööma sellisesse kohta, kus maksta tuli umbes 10 euri ja selle eest sai süüa nii palju kui jaksas ja megalt lihasid ja asju oli seal. JAMMMM. Ma reaalselt veeresin sealt ära.
Hiljem veel paar drinki ja magama, praegu kui seda kirjutan olen Foz do Iguacu lennujaamas ja ootan oma lendu RIO DE JANEIROSSE!!!! Whoop whoop :P
Ja algab ma julgen ennustada elu kõige kreisim peomaraton :D
Aga tsaupau ja kirjutan juba karnevalist järgmine kord J







So. I’ll continue where I stopped last time. After the overnight bus I arrived to Puerto Iguassu which is a little town in north of Argentina and maybe some of you have heard but it’s famous for the Iguassu falls. Not even kidding in here, but THE MOST prettiest thing i’ve ever seen in my life! Absolutely no words to describe it and if anyone looks for smth awesome for their bucket list then I’d reccomend Iguassu 100%.
But let’s start from the beginning,after an19 hour bus journey I finally arrived there and you can only imagine how wrecked and stinky I was, since I started my journey from Montevideo already, but I have to say that the bus was amazing, big massive comfy seats, that you can set down almost as bed, 2x meals and air con. Can not even compare to the ones me and Stephen took in Asia.
Anyways about the falls, whenever I was still planning the trip, Iguassu was nr.2  I defo wanted to go (nr.1 is Rio and carnival) but when I realized im gonna travel alone I got bit sad, since I never tought the falls would be something I wanna see alone, but thank god by just walking in the streets in Puerto Iguassu and being in my hostel I met 7 people I already knew from Buenos Aires. Small world huh :D and at the end it was 8 of us doing the falls.
On the 1st day we went to the Argentinian side ( the falls border with Argentina, Brazil and Paraguay) and it was beyond amazing. It’s not like 1 or 2 falls, its way over 10 I would say and they are so high and massive. I’m not sure but I think it releases 10 000 l of water per second. We also took a wee boat ride, which took us underneath 2 of the falls and it was soo cool, water was so heavy and came from every single direction possible :D we were more than soaked in half a second, but it was good, since the day was so hot and sunny. Alltogether we walked there 6 or 7 hours and last thing we went to was the „devils thorat“ and thats on the very top where the falls start and it’s a shape of a horseshoe so in the middle there was just a white cloud of the waterdrops and a rainbow came through it, it was soooo pretty.
The next day me and 3 other girls went to do the Brazilian side as well and allthough  there are more falls in the AR side and you can get much closer to them then I really enjoyed BR side as well, since the view from there was more panoramic and it was much more relaxed, so if someone comes to the falls, I highly reccomend to see both sides.
Across the road there’s a bird park and we decided to go there as well. Omg how many cool exotic and colourful birds we saw. One of them said „hola“ as well.
After that we went back to AR to the hostel, I picked up my bags and took a bus to Brazilian side again to a town called Foz do Iguacu and stayed here for the night, since my flight was from Brazilian side anyways. The hostel I stayed is by far the best hostel i’ve ever been to. First of all, they don’t have bunkbeds, just normal beds, fridge in the room, flatscreen tv, air con, jaccuzy and pool on the roof (9th floor) and free caiprinhas every day during the sunset (don’t know if it’s a good or bad thing but I missed that, since I was standing in the passport check in the border at that time). So yeah, anyways such an amazing hostel. Around 11pm my roomates asked me for a dinner and we went to all you can eat restaurant, heaven for all the meat lovers, was such a nice meal and an awesome first night in Brazil J

Right now when I’m writing this im in the Foz do Iguacu airport waiting my flight to Rio de Janeiro and the wildest and longest party of my life can start :P Carnival bring it on!! Next time I write it will be about carnival. J

No comments:

Post a Comment