Wednesday, November 3, 2010

tere tere

Pole jälle 2 nädalat midgai kirjutanud,et nüüd vist päris pikk postitus tuleb.
Meil Krissuga 2 vaba päeva oli ja mõtlesime,et tahaks Tinist eemale ja teise keskonda ning otsustasime Surfers Paradise sõita. Ütleme nii,et seda oli vaja. Kõige parem oli see,kui ma läksin subwaysse wrapi tellima ja kutsusin Krissut enda juurde,äkki müüja küsib eesti keeles, et ohoo,eestlased või,aga päris suure aktsendiga. Tuli välja,et ta on Karl,kes on Eestis sündinud, elanud Rootsis ja nüüd aasta tagasi tuli siia. Väike maailm. Muidu ööbisime ühes suht normaalses hostelis,kus isegi väike bassein oli ning õhtul hostel korraldas välja mineku,kuhu vist suht kõik tulid. Läksime kohta nimega Beer Garden, kuhu meil oli tasuta sissepääs ning tasuta esimene jook. Joogid seal üldse suht odavad olid (PS! Asutraalias on cheap Tuesdays, et teisipäeviti erinevates kohtades odavamad hinnad jne) näiteks jug oli 8 dollarit ja viin,viski jms olid 3 dollarit. Pärast läksime veel mingisse brasiilia klubisse ka korra ja siis koju.
Järgmine päev õnneks megailus ja soe ilm oli ning läksime juba kl 11st randa peesitama,kuhu Jessica ja Eliise ka tulid korraks. Vahepeal Krissu karjus,et HAI ja tuligi ranna suunas 2 suuremat uimedega kala, ma hullu ära ehmatasin, ujumise tuju läks sekundiga minema, aga õnneks tegemist vist delfiinidega oli…ma loodan :D
Täiega äge oli seal jälle, mulle see koht ikka väga väga meeldib. Aga mul mase möödas, sets ilmad ilusad ja palk tuli üle :D Me veel 2 nädalat töötame siin ning siis plaanis Byron Baysse puhkama minna nädalaks, kus ma kavatsen langevarjuhüppe ka ära teha. Nagunii juba ammu mõttes olnud ja miks mitte siis paradiisi hüpata.
Kuna ma eelneva teksti kirjutasin nädal tagasi valmis,siis lisa kõigele sellele tuleb. Hakkas meie VIIMANE nädal TinBillys ja mul muidu jälle terve nv ehk siis N-P tööl :/ Kui ma mõtlen siit lahkumisele siis nii kurvaks muutun,sest reaalselt need inimesed siin, see töö ja baar on nii koduseks muutunud, et megaraske lahkumine tuleb. Ja ma usun,et mitte ainult meile, sest iga jumala päev mõni meie ülemustest tuleb ja ütleb,et neil megakahju,et me minema tahame minna ja iga päev kõik kallistavad meid ja Toddy ütles, et me nende lemmikud ning lubasid meile igast head soovitused kirjutada jne J et selle kohaga siin läks küll väga õnneks. Ning kuigi mul Brisbanest kopp täiesti ees, siis seda väikest tini baari jään ma MEGALT igatsema L
Aga ok,ma räägin mis toimunud ka on,põhimõtteliselt töö,töö ja töö.Eelmise nädala eest peaks päris hästi palka saama, sets meil umbes 43 töötundi tuli, aga see ikka päris hull nädal oli. Me Krissuga olime mõlemad N-P jälle tööl,aga kuna oli halloweeni nädalavahetus, siis pidime peale tööd igats kaste tassima jne, et iga päev kuidagi pikale venis. Kõige suurem pidu oli laupäeval, kus enamus külalisi oli kostüümides ja meie pidime ka kandma (ma olin vampiir ja Krissu haiglaõde, panin paar pilti feissi ka). Terve baar oli ära kaunistatud ämblikuvõrkude ja kõrvitsatega ning kostüümid niiiiii lahedad olid. Kõige ägedam oli Brad  (meie kõige suurem ülemus) sets ma lihtsalt ei tundnud teda ära kui esimest kora nägin:D Muidu ta ütles,et võisime terve õhtu tema krediidiga endale jooke teha (töö ajal). Aga see õhtu väga killer oli, sets me alustasime kl 16st ja lõpetasime kell 3 öösel, aga see oli mu elu esimene tõeline halloweeni pidu,et ma suht rahul olin. Järgmine päev ehk siis pühap. Oli meil 4. Päev järjest tööl ja reaalselt energiat polnud ÜLDSE. Ma vahepeal reaalselt istusin tuima näoga baari leti ääres ega ei suutnud ennast liigutada ja Kenny lihtsalt tõi mulle energia jooke. Ei mäletagi millal viimati niiiiiiiiiiiiiiiiii väsind olin. Aga nagu öeldud,siis selle nädala palga eest saaksime me siin vabalt 3 nädalat ära elada, et ei virise. Esmasp. Otsustasime,et kuna pole siin oldud aja jooksul midgai tarka teind ega näind, siis oleks viimane aeg Brisbanega tutvuda. Kõigepealt läksime Queenslandi muuseumisse (ma reaalselt vihkan muuseume,aga oli vaja midagi kultuursemat kogeda,kui baari leti ääres istuda). Aga kuna meil Krissuga reaalne üleväsimus oli,siis me tegime seal igast lolle nalju ja pilte,et vähemalt läks see käik huvitavalt J Pärast ma läksin veel kunsti galeriisse, aga kuna Krissu megaväss oli,siis ta ootama jäi. Õhtul tähistasime Janeti sünnat,oli plaan Valleysse minna(hull peotänav Brissis), AGA ei jõudnud me kuskile,kes teavad, siis oli Otepää vol2.
Täna ehk teisip. käisime mingite eestlastega, keda ma enne kohandki polnud botaanika aias ja õnneks jälle megailus ilm oli, kuigi siiani on siukeeee väsimus peal, et hulluks ajab. Õnneks mul homme aint 2 tundi mingit promotööd, aga siis hakkab hull nv jälle pihta.
Kuna me Krissuga teisip. v kolmap. lähme Brisbanest minema, aga ei tea ise ka veel kuhu, siis ma järgmine kord kirjutan, kui juba uues kohas oleme, siis midagi põnevamat ka J
Olge tublid ja sada kallit teile Eestimaale!

No comments:

Post a Comment