Friday, November 12, 2010

Bris viimane ja BYRON BAY!

Heihopsti. Eile ehk siis kolmap. jätsime Brisbane selja taha ja sõitsime Byron Baysse, kes teab, siis see üks väike linnake New South Walesi osariigis v asjas ja mulle megalt megalt meeldib see koht siin, sets siin pole üldse suuri maju,ainult väikesed 2 kordsed ja siin on hästi palju väikeseid kohvikuid,surfipoode jms ägedat. Inimesed on ka ülitsillid, kõik jalutavad paljajalu linnas ringi ning kannavad rannariideid ja on megapruunid. Igastahes see koht siin täiesti Austraalia linnake minu jaoks, midagi sellist mida ma ette kujutasin.
Aga kirjutan ka Brisbane viimasest nädalast vedike. Pühap. Käisime Katre, ta kuti ja selle sõpradega Sunshine coastil asuvasse Mooloolaba randa. No need lained seal olid kõige hullemad üldse, mida ma oma elus näinud olen, laine oli pm 2 minu pikkust kõrge, proovisime ka body surfi, aga mul tuli see ainutl 1 korra välja ja siis ka surfasid mu bikiinid seljast rohkem ära, kui ma lainega surfata jõudsin. Pärast läksime Mitchi koju grillima ja hiiigelsuuri krevette sööma. Megaäge päev oli, kuid pidin kella 7ks tagasi Brissi sõitma, sest ees ootas VIIMANE tööpäev Tinis. Megavaikne oli ja suht igav, aga mul oli tuju jumala laes, kuigi õhtul oli päris hea see, et Joan, kellega ma pidin koos sulgema, läks minema kuna tal paha oli olla ja ma pidin baari üksinda ära koristama, külmkapi ära täitma ja uue kauba lattu viima. Ma lõpuks jumala kuri Kenny peale olin, sest lao täitmisel olid nii rasked kastid ja tegelikult on seal ette nähtud, et poisid teevad seda tööd mitte tüdrukud. Muidu ma oleks megakuri, et ma üksi sulgema pidin, aga kuna oli viimane päev, siis eriti ei häirindki, kuigi meeletult väsind olin küll, sest see niigi 5. päev jutti tööl oli. Lõpuks Kenny kallas mulle klaasi baileyst ning kinkis pudeli vahuveini, et see ka tuju paremaks tegi.
Muidu nädalavahetusel jõudsime veel Valleys (see peotänav Brissis) ka ära käia, enne ainult 1 korra olime seal käind ja siis ka aint stripikas. Aga see koht päris jõhker ikka on, nii palju inimesi ja baar/klubi üksteise otsas kinni, igav seal ei hakkaks.
Esmasp. Leppisime hosteli rahvaga kokku, et joome baaris ja lähme down underisse meie lahkumise puhul. Võtsime mingist mängust ka osa ja meie tiim võitis (jeeeeii) ning saime 100 dollarit baarikrediiti, aga kuna meid üle 10 oli, siis saime aint 1 shoti kõik, aga meie Krissuga nagunii lahkumise puhul 75 dollarit krediiti juba saime, elu oli Malibu sel õhtul :P Down underis tantsisime kõik koos mingi 2-3 tundi jutti vähemalt ning megaaaäge poeõhtu oli. Järgmine hommik algas ka ülihästi, sest läksime Krissuga netti, et Byroni bussi ja hostelit bronada ning ma lampi ütlesin, et lähme vaatame korra Virgini lehele, äkki mõni hea lennupakkumine kuskile on ja oh üllatust, et pool tundi kestis veel pakkumine FIDZILE ning me isegi ei arutanud vaid kohe bronasime ära, ehk 1-12 detsember viibime Krissuga paradiisis nimega FIDZIIIIIIIIIIIII, ma reaalselt terve päev hüppasin ja kilkasin ringi, sest eesti rahas saime pileti edasi-tagasi 3500 krooniga :P aga kahjuks tulid kohe halvad uudised otsa, mitte küll meie kohta aga baari kohta ning ma ei viitsi sellesse teemasse süveneda, aga viimasel päeval küll mu arvamust baarist ja manedzeridest langes kõvasti ja nii hea meel oli sealt minema minna.
Homme ehk laup. Lähen langevarju hüpet ka tegema kui tuul enam nii tugev pole.(pidin täna tegema aga suur tuuli oli)
Muideks, kuna me liikusime Austraalia kõige idapoolsemasse kohta, siis nüüd on meil ajavahe Eestiga 8 tundi.
Aga okei ma lõpetan, hoidke pöialt, et mu langevari avaneks ikka :D

1 comment:

  1. Ps Kadri, ajavahe on Eesti kella keeramise tõttu juba QLD 8 tundi, NSW on 9h!! :D

    ReplyDelete