Sunday, October 24, 2010

ˇmaseee...

Täna reede ja mul jumala nukker tuju. Eile kolis Seb täiesti teise Austraalia otsa ja mul seepärast mot. maas,kuna ma temaga kõige paremini üldse siit läbi sain. Selles mõttes on backpackeri elu suht nõme,et kui kellegagi sõbraks saad,siis nagunii kumbki peab edasi liikuma. Ainuke lohutus praegu on see,et me ka Krissuga otsustasime edasi liikuda. Järgmise nädala lõpuks anname lahkumisavaldused sisse ja siis peame veel nädala töötama ning edasi suundume kas Byron Baysse või Surfers Paradise tööd ja elupaika otsima. Tegelikult lähme Bayron Baysse juba teisipäeval ja jääme sinna ka ööseks ning plaan on juba minna natuke cv-sid jagama, kuigi meil on praeguseks piisavalt teenitud,et kuu aega täiesti niisama elada,aga siiski oleks parem tööd leida,kuna suvehooaeg algab ja mõne nädala pärast on palju raskem kõik see teema juba.
Mul hetkel Brisbanest niiiii kop pees. Okei see pole mingi hull linn vms,aga lihtsalt suht mõttetu ja pole eriti midgai teha. Kuu aega oli siin tore elada,aga nüüd on küll tunne,et enam ei viitsi siin olla ja tahaks ranna äärde elama. Eile kirjutasime mingile vennale ka toa üürimise asjus,et siis veidike privaatsem ja ei peaks enam hostelis elama. Kui Byron Baysse teisip lähme,siis käime arvatavasti tema juurest ka läbi. Hostelis tegelt megaäge elada selles mõttes, et kunagi pole eriti igav, sest siin nii palju inimesi ja kõik megasõbralikud ja alati rääkima tulevad,aga privaatsust pole+ köögipool ajab ka meganärvi,sets terve hosteli peale on üks köök ja seal ka pooled potid pannid on katki ning pooled pliidid ei tööta ja on üks kraanikauss kus nõusid pesta,mille taga on alati hull järjekord ning kohati varastatakse ka asju. Minult õnneks süüa pole varastud,aga terve nõudekomplekt on küll ära võetud ja olgu mainitud,et mul olid nad kasti sees ja mu nimi oli peal, et ses suhtes nõme.
Muide, meie tuppa kolisid uued inimesed ja nüüd 6kesi oleme selles ülitillukeses toas. Juurde kolisid Greg Kanadast,kes on kokk all baaris, Jonathan Saksamaalt ja mingi nimi,mis mulle meelde ei jää Lõuna-Aafrikast,et suht kirju seltskond on nüüd koos, aga mulle ei meeldi need uued tüübid eriti. Mul pole midgai nende vastu,aga mulle nii meeldis,kui toas olime mina,Kris,Seb,Sam ja Andy ning nüüd ei suuda enam harjuda uutega. Eile tööl muidu oli rannapidu,suht äge oli,kõikidel need Hawaii paelad kaelas ja wet t-shirt toimus ja siuke suht nalja sai, aga samas baarist ka praegu kopp ees, kuigi seal äge, aga kui kogu aeg tööl olla, siis lihtsalt ei suuda enam minna lõbusa tujuga sinna. Ühesõnaga,on aeg edasi liikuda.
Suht masendav postitus tuli, aga see hostel pole enam sama ilma Sebi ja Andyta sama ning uued kohad ootavad avastamist.

No comments:

Post a Comment