Saturday, November 20, 2010

Byron ja Nimbin

Heihei…nüüdseks on Byron Bay seljataha jäetud ning elame jälle uues kohas. Nädal Byronis oli SUPPPER, see mu lemmik koht Austraalias, kus ma siiani olen viibinud. Siiamaani ei saa üle, kui lebo ja tsill seal kõik oli. Ega me tegelt suurt midgai ei teinudki, enamus päevi veetsime rannas lainetes hullates ja õhtuti käisime kuskil väljas, elu kees seal linnakeses küll IGA päev, polnud vahet kas oli esmaspäeva õhtu või laupäeva õhtu. Kohtadest meeldisid mulle kõige rohkem Cheeky monkeys ja Beach Club. Viimane öö ehk siis teisip. öö polnud me hostelit bronanud ja mõtlesime, et savi lähme magame rannas (kuna meil rahadega veits valesid arvestusi tegime ja polegi enam nii palju alles, kui me arvasime) sest ilmad megasoojad olid ja see omamoodi põnev ka. Plaan jäi, et lähme viskame kotid Grete (üks megatore eesti tüdruk kellega lampi tänaval kohtusime) juurde ära, lähme peole ja pärast  pidu võtame kotid ja paneme soojemad riided selga ning lähme randa, aga kui me Grete ja Madise juurde jõudsime, siis nad hakkasid meile oma põrandale voodit tegema, et ei pidandki seekord lageda taeva all ööbima. Pidu oli päris jõhker, sest seal toimus n-ö tantsuvõistlus mis läks küll väga käest ära ja me kõik 3 vaatasime lollide nägudega lava poole, et mida hekki seal toimub, sets tantsimisest oli asi väga kaugel. Muide cheeky monkeys on selline koht, kus inimesed tantsivad laudade peal aint :P.
Järgmine päev siis suundusime NIMBINI poole, kus me antud hetkel pesitseme. Nimbin on Byronist poolteist tundi bussisõitu ja seda küla tuntakse üle kogu Austraalia, kui hipilinna ja nii see ongi. Tänaval jalutades pakub iga teine kohalik kas seeni, kansaküpsiseid või lihtsalt kanepit ning majad on siin kõik ülivärvilised ning inimesed totaalsed hipid. Suht huvitav iseenesest, kuigi kui me täna külakeskusesse läksime, siis vaatasime küll, et need kohalikud vist vapsjee segi end tõmmand, sets nad suht veidrad (ilusti öeldes).
Meie tulime siia seepärats, et kuna meil rahadega otsakorral, aga Fidzi vajab ka avastamist, siis oli meil tähtis raha kasvõi säilitada, isegi kui tööd ei leia( sest Fidzini 2 nädalat aega oli pm, aga keegi ei taha vähem kui kuuks ajaks uusi inimesi palgata) ning nägime oma Byroni hostelis kuulutust, et Nimbinisse hostelisse vajatakse koristajaid majutuse eest ning kui Kris siia helistas siis pm kohe saimegi, et täiega vedas, sest enne oli siin 2 norrakat a nad just pidid minema minema, kui meie tulime. See hostel siin on üliiiiiarmas, polegi nagu hostel vaid pigem kui eramaja ning me elame ka staff ruumis, kus hetkel peale meie veel aint 1 prantsuse paarike, et nii väheste inimestega polegi veel ühes toas elanud. Meie tööks on hommikuti kella 10st tubades linad ära vahetada ja vannitoad ära koristada. Jeps, ei tundu just kõige meeldivam töö, aga eile tegime seda ainult poolteist tundi ja täna veidi alla 2 tunni, et vähemalt saab kiiresti tehtud ja ülejäänud päev on vaba ning töö iseenesest ka suht lebo. Iga päev peame seda tegema hommikul ning saame siin tasuta ööbida, reedeti tasuta grilli, tasuta internet ja pesupesemise (mis muidu on 3-6 dollarit ühe pesukorra pealt). Ning kuna Brisbane ja Byronis oli pm iga päev pidu pidu pidu, siis oligi meil vaja veidike puhata ja akusid laadida. Nimbin muidu üliiiiiväike koht,siin ongi 1 tänav ja kõik,rohkem pole midagi, meie hostel asub veel kuskil kõrgemal mäe otsas nii, et ühel pool teed on hobused ja teisel pool teed lehmad ning ümberringi mets ja aas, et täietsi siuke koht, kus ma veedan oma päevad mööda magades, muideks terves asulas pole isgei mobiililevi, et kuni 28. Novembrini ei satu ma arvatavasti levisse. Muideks, kuna siin nii igav on, siis mõtlesin üks päev, et lähen jooksma, üks omanikets on siia mingi metsaraja ka teind ja pm ma olin 200 m jooksnud, kui äkki vaatan,et teepeal ees seisab KÄNGURU. Ma ehmatasin täiega ära ja jooksin kohe vastassuunda :D ja hoiatati, et siin tagaaias meil mingi püütoneid võib leida jne…väga ei kipu siin ringi vanderdama küll enam.
Muidu rohkem uudiseid polegi, veeretame siin oma päevad õhtusse ja ootame Fidzit. Päris hull see, et mul juba 3. päev jutti pea valutab ja täna üldse siuke kahtlane olla, nagu pea käiks kogu aeg ringi ja hakkaks topelt jälle nägema vms, arvan et äkki rõhust ja kõrgusest vms, aga loodan, et see terve aeg nüüd niimodi ei jää… :/
Muideks kuna Eestis ka kella keerati, siis nüüd juba ajavahe 9 tundi…päris jõhker ikka, msni ühel ajal sattumise võimalus suht väike vist.
Aga muidu kirjutage mulle, kuidas teil, läheb ja millega tegelete, sets mul siin niiiii igav ja tasuta nett, et siis ma saan teie tegemistest ka veidike teada J
Kallid siit vihmasest hipikülast!
maja Nimbinis

Nimbini ainus tänav pm

1. maja on küll üli hipi ju:D

kui ma su blogi loen, siis ma mõtlen, et oh , äkki Kadri viitsib varsti jälle Austraaliasse minna, kui tagasi tuleb ja võtab mind kaasa:D:D Tahan kaaaaa ! Nii tsill. Ma olen Hiiumaal ja hakkan kassi paska koristama, btw blõgane ilm on, sopane ja vihma sajab. Jee :D

2. hahaaa...äkki mõttekam oleks, kui sa tuleksid kohe siia,nii,et ma ei pea vahepeal tagasi tulema?;)

3. Viimasel pildil tundub, nagu oleks mõni Põhja-Ameerika pisike külake mägedes, kui just seda palmi oksa ei paistaks:D Hästi armas tundub..
    Ja see esimene maja, pood vist, millel on peale kirjutatud Emporium..Mingi Armani esinduspood teil seal?:D
    Tallinnas on sama plögane arvatavasti, kui Hiiumaal, vihma sajab ja esimese lume natuke on ka ära sulanud:(

4. Kui Austraaliasse minek on, siis ma tulen ka kaasa! :)

5. hahahaaa.armani my ass :D mingi kanepipoed siin kõik :D igal pool müüakse mingeid kanepiviirukeid ja küpsiseid ja sokolaade ning bob marley pilte :
    teile lohutuseks,siis viimased 4 päeva on siin ka sadanud ja pilvine :(

6. tooge Eestisse siis paar kanepiviirukit ka:D Vast oleks minev kaup (või on need Eestis ka juba kasutusel:O?)
    See vihmajutt lohutab ja väga:D Siiski vist liitun koos Laura ja Mariaga ja jätan oma filosoofiad ja anatoomiad kus see ja teine:D