Thursday, May 5, 2011

Jätkuvalt Melbourne

Heihou.
Vahepeal eriti midagi tegelikult toimunud ei olegi, lihtsalt töö ja pidu. Eelmine kolmap. käisime Krissuga teatris ka, käisime Hairspray muusikali tsekkimas ja see niiiiii äge oli,nagu Grease, aga mitte päris, Grease ei suuda miski ületada, aga igatahes kõige selle teatrtiõhtuga tuli mulle jälle meelde, miks mulle see nii väga meeldib. Ühesõnaga väga tore oli. Ahjaa uue telefoni ostsin ka, et juhheii, sain oma vanast pannist lahti :P
Muidu tööga läheb SUPPER hästi, ei oskaks praegu midgai paremat tahta, sets palk on elu suurim+töökaaslased megaägedad, tööd naudin ja järgmisest nädalast saan rohkem tunde ka. Et juhhei, reaalselt ootan, et saaks tööle minna.
Naljakas on see, et siin totaalne sügis, ma üldse ei oodanud, et Austraalias siukest asja üldse näen, aga võta näpust, lehed on kollased ja langevad puudelt :D Kuigi ok, Melbourne ongi suht külmemaid kohti siin riigis, et mujal see lehelangus ei pidand nii hull olema. Aga siiski on siin vahets nii soe, et saan bikiinides aias päikest võtta.
Krissu ostis muidu eile Eestisse piletid ära, jõuab täpselt minu sünnaks koju. Mis tähendab, et ma vist see suvi veel ei tule tagais. Ma isegi ei tea kauaks ma täpselt jään, sest ma TÕESTI ei taha enam farmi minna , ehk vb olen ainult oma viisa lõpuni ehk septembri lõpuni siin, vb proovin pärats seda saada turisti viisat, vb lähen siiski farmi või vb võltsin farmipäevi ehk võtan päris suure riski. Ühesõnaga seda ma täpselt ei tea, millal ma tagasi, aga mitte suvel igatahes. Megakahju, et Krissu ära läheb, ma üldse ei kujuta ettegi, mis siis toimuma hakkab, sest reaalselt selleks ajaks kui me eraldi lähme, oleme me 9 kuud pm iga päev ninapidi koos olnud ja on kogu aeg olemas kellega rääkida ja nõu küsida jne. :( igatahes mul sigakahju sellest, aga samas ma isgei ootan veits, et üksi edasi reisida, sest see oleks reaalselt kõige suurem proovilepanek mu elus, et kuidas ma saan täietsi üksi kuskil teisel pool maakera hakkama ja hetkel see mõte hirmutab mind, aga samas ma usun, et kui ma tulen lõpuks Eestisse tagasi, siis ma palju iseseisvam olen ja julgem ka kindlasti.
Igatahes ilusat kevadet ning kaunist emadepäeva kõigile emadele, eriti minu MAAILMA KÕIGE PARIMALE JA KALLIMALE emale!!!!! :) :*

No comments:

Post a Comment