Monday, February 25, 2019

Sri Lanka 🇱🇰

Kes oleks arvanud, et täpselt 2 aastat hiljem leian oma tee jälle Sri Lankale. Mina mitte, aga nii see on. Seekord alustasin oma põgenemist külma talve eest 25. jaanuaril ning veetsin Sri Lankal kaks nädalat. Kõigepealt Eesti talvest taastudes ranniku ääres 10 päeva ja siis 4 trippisin keskel ning tegin ära asjad, mis eelmine kord jäid tegemata.
Miks ma üldse Sri Lankale uuesti sattusin on ExtremeTribe. See on nimelt uus ja põnev asi, mis toob kokku inimesed, kellel on võimalus tööd teha kust iganes ning soovivad ka väikest vürtsi ekstreemspordi näol oma ellu. Seekordne trip oli suunatud surfamisele ning võib öelda, et suht edukalt kuna lauale püsti said kõik 😊
Veetsime oma aja mõnusas majas Ahangama nimelises külakeses ning ookean oli meie casast vaid mõnekümne meetri kaugusel. Mulle mitte omaselt oli tegelikult väga kihvt alustada päeva koos päikesetõusu ja surfilauaga lainetes või rannaliival kerget hommikujooksu tehes.
Soovitan kindlasti ExtremeTribe tegevusel sotsiaalmeedias ja kodukal (www.extremetribe.net) silma peal hoida, sest potensiaalselt on need parimad tööpäevad, mis te ette oskate kujutada😊
Mingi hetk saabus padukat trotsides öelda meie casale, tribele ja ookeanile tsau pakaa ning võtta ette reis mägisemasse piirkonda. Mu kindel soov oli teha Ellast-Kandysse rongireis, mis erinevate allikate kohaselt peaks olema maailma kõige ilusaim rongisõit. Ning pettuma ei pidanud. Sõit kestis vist umbes 6 tundi ning valisin varahommikul, päikesetôusuga lahkuva rongi ning tõesti-WOW!! Sõit helesinises rongis, kus sai istuda ja niisama kõlkuda uste vahel, sõites samal ajal läbi mägede, orgude, metsade ja teeistanduste. Meeletult ilus! Seda tehes oli mul hea meel, et sattusin tagasi Sri Lankale ja seda kogeda sain.
Veetsin 2 ööd Ella nimelisel armsas linnakeses ning ühe taanlasega rentisime rollu ja trippisime mööda koski, mãgesid, matkasime Little Adam’s peaki otsa ning külastasime 9 Arch silda. Edasi põrutasime 2ks ööks Kandysse, kust tegime ka Sigirya, mis on siis keset metsasid suur kivi. Kõlab lambilt, aga tegelt on see väga kihvt kui üksikult ja suurena ja seal puude vahel ilutseb. Kuna see on Sri Lanka üks populaarsemaid turistikohti, siis rahvast siblis seal korralikult, aga oligi hea, sest me targa peaga alustasime ronimist keskpäeval ja kuuma oli umbes 35 kraadi. Aga taaskord väga kihvt päev. Kesk Sri Lanka on minu silmis kuidagi nii erinev ranniku omast. Selline tunne nagu oleks hoopis teise riiki sattunud.
Aga ega ma rohkem ei kribagi, kuna mingi jutt Sri Lanka kohta on juba olemas ka 2017. Aastast. Sri Lankat soovitan kindlasti külastada, kellel soovi mõnd uut ja eksoolitilist kohta avastada. Seal on ilusad rannad, mãed, imeline toit, odav sihtkoht ja toredad kohalikud.

7am scooter ride to the beach

Ahangama

Little Adam's peak

Ella to Kandy

Sigiriya

Who would have known that almost exactly 2 years after leaving Sri Lanka I will find my way back here. Not me, but deffinitely an awesome place to return. The main reason for Sri Lanka this time was a thing called ExtremeTribe. It is a community that connects people who can do remotely working and also have a passion for extreme sports. The aim of this trip was surfing and safe to say that first of all Sri Lanka is a great place to learn surfing and secondly it was a great success since everyone got up on the boards. We lived in a cute house, which was loccated about 50meters from the ocean and so unlike me, it was an awesome to wake up with the sunrise and spend the early mornings in the waves with the board or jogging on the beach. There will definitely be other trips as well, so keep an eye out on social media for ExtremeTribe and for more information go to www.extremetribe.net
After spending 10 days down at the coast it was time to back my bags and disvover this part of Sri Lanka that I didn’t last time. I really wanted to to the Ella to Kandy trainjourney, which is supposed to be the prettiest trainride in the world and it definitely is worth the title. I took the really early morning train and riding through the hills, valleys, forests and teaplantations while the sun was still getting high up was just incredible. Also in Sri Lanka the trains are open so half the time we were sitting on the doorstep feet hanging out. Amazing! In Ella we stayed for 2 nights and also did the Little Adam’s peak hike, waterfalls and the famous 9 Arch bridge. After the trainjourney we spent 2 nights in Kandy as well where we did the Sigiriya rock, which is a random big rock in the middle of forest, but very cool. Since Sigiriya is one of the most famous tourist sights in Sri Lanka then there were loads of people and going up was quite slow, but probably it was for the best since we started to climb in the midday so it was like 35 degrees outside.
All and all I would say that Sri Lanka is an amazing place and I would definitely recommend to visit it. If time I would try to to both-the beauuuuutiful coastline with the amazing beaches as well as the mountanious central part since they seem like 2 different countries.