Wednesday, June 29, 2011

Tasmaania

Ok, nüüdseks juba piisavalt möödas, et ma Tasmaania külma olen oma kontidest välja saanud. Igatahes Tasmaania on megasupper ilus koht. Ma sela vist nägin oma elu ilusamaid vaateid ning mul sigakahju,et lõpuks kõik kuidagi nässu läks, mis rikkus niipalju reisimuljest. Igatahes maandusin 7.juunil Hobartis, mis a la Tasmaania pealinn v nii, aga ofkoors vihma sadas. Muideks ma üle 6 kuu pm esimest korda hostelis ka olin ja täiega meeldis see :D
Tasmaanias võtsin tuuri, sest seal ühekohapeal passimine on suht mõttetu. Igatahes tuuri 1. Päeval oli äratud juba kl 7 ning käisime Port Arthuri nimelises kohas, mis kunagi oli olnud vangla ning peale seda  käisime erinevatel vaateplatvormidel ning vauvauvau, mis vaated need olid. Laine peksmas hullu mässuliselt vastu suuri kaljusid (Tasmaania muide  mägine saar on) ning pärast läksime n-ö kohalikku loomaaia sarnasesse kohta, kus olid mingid veidrad karvased elukad, keda leidub aint Tassis ning neid kutsutakse tasmaninan deviliks ning kängurud olid ka ja me saime ise neid toita. Ma arvan et minu jaoks oligi see reisi tipphetk, et känguru mu peopealt sõi. Õhtul maandusime  jälle Hobarti hostelisse, kusjuures terve päeva sadas padukat ja ma pool aega konkreetselt lõdisesin. 2. Päeval käisime mingis rahvuspargis, mille nime ma ei mäleta ja pm matkasime seal ringi ja seal oli üks Tasmaania tuntuimaid vaateid,weinglass bay, mis minu arust on täiesti ülehinnatud, kuigi jah vb mulle see ei jätnud nii kustumatut muljet, kuna taevas oli hall ja ilm jahe. Aga muidu oli nagu rannajoon, mis pidi veiniklaasi kujuga olema ( ei tea kust otsast) ja õhtul maandusime külas nimega Binoche vms. Ahjaa, ning 2. Päeval läks mu uus novembris ostetud fotokas katki :S kaunis...
3. päeval käisime jugade juures, ning ofc ma millegi nime enam ei mäleta, aga üks oli täiega äge, vele käisime ühes juustutehases, mingi pere oma ja kuskil farmis, õhtul läksime Launcestoni, mis Tasmaania 2. Suuruselt linn ning mu hostel oli JÄÄÄÄÄKÜLM, nagu for real, ma magasin pusa,karvaste sokkide,pikkade pükste ja 2 tekiga ja ma lõdisesin terve öö.
4. päev läksime Cradle mountaini juurde ning  ma ei teadnud, et mäkke ronimiseks läheb ning läksin kohale teksaste, tenniste ja käekotiga, mis pole eriti mägironimise komplekt. V ni ega me konkreetselt ei roninud, et seal kõndimise rada oli, aga vahepela küll päris järsk oli, et mööda köit tuli end üles tirida. Ja pool mäge voolas vesi alla, ehk mu jalad oli LÄBIMÄRJAD ja sela oli külm ja muideks, ma nägin LUND , kui veider see on. Lumi oli üks nendest asjadest, mida ma ei lootnud näha Austraalias. See mägi muideks oli 1600m kõrgusel merepinnast, et hea kõnd oli. Tagasi läksime nagu küljepealt  ja see see poole pikem oli ehk mingi 3-4 h matkasime kokku. Ning kuu nali toimus selle tripi ajal. Nimelt üks inglise tüdruk tegi maailma naljakaima kukkumise. Ta hakkas libisema ja siis tahtis käe toeks alla panna,aga sela oli põõsas ja ta kuidgai nii kukkus, et kukkus peadpidi lumehange, see NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIi naljakas oli. Ma arvasin, et ma ise ka kukun kuskile hange suurest naerust :D
4. päeva õhtul läksime jälle Launcestoni ning mu ekskursioonid läbi olid. Pole elu jooksul kokku ka vist niipalju matkamist teind kui seal 4 päevaga. Üldjuhul ma jäin kõigega rahule, aga see lõputu autosõit ja vara ärkamine polnd eriti minu teema. Mingi nali kujunes juba välja, et tuuri juht ütles, et varsti sõidame ühets linnats mööda, et ma annan teistele märku, Katrina nagunii magab. Aga ma ei saa aru, kõik kes seal olid tegid mingist igast puulehest pilti ja ühets vaatestn mingi 48 erinevat pilti, seda pole ju üldse huvitav pärats vaadata. Ma õnneks enamuse pilte  sain teiste mälukaartidelt, et ses mõttes polnd mu fotoka katkiminek nii hull, sest nad tegid nagunii samadets kohtadest pilte, millest ma oleks teind+ veel miljon muud pilti.
5. päev Launcestonis oli mu täietsi vaba ja seal ma sattusin samasse hosteli tuppa ühe saksa tüdrukuga, kes muga trippidel ka oli (MEELETULT igav ja tüütu inimene btw)ja kuna tema tripp lõppes 1 päev enne mind ja ta teadis kus miski linnas on,siis hakkas mulle lampi tuurijuhiks ja hakaks seletama, millal mingi ehitati (EI huvitaaaa)
Ok tegelt nüüd juba ammu möödas jälle ja ma üldse ei viitsi kirjutada, et lisage see eelmine mase postitus siia lõppu, mis peale 5. Päeva juhtus ja vsjooo.
Hetkel ma Bundabergis ja elu on NIIII fun :D

No comments:

Post a Comment