Tuesday, September 27, 2011

Bundabergiiiiis ja Fraser

Hei hei. Ilmselgelt ma aasta blogi kirjutaja tiitlile ei kandideeri, tegelt viimasel ajal kuidagi kogu aeg tegemist olnud, et pole netiski ammu käinud ja midagi erilist toimunud ka pole, aga ok ma nüüd räägin veits uudiseid. Viibin jätkuvalt Bundabergis ja töötan zucchinide pakkimises, mis on ülilebo aga jätkuvalt meeletult igav. Seepärast kusjuures polegi netti ega kuskile ammu jõudnud, et viimased 2 nädalat oleme suht 6-7 päeva nädalas ja 9-12 tunniseid vahetusi teinud. Ütleme nii, et elusees ei taha ühtegi zuccsi vist enam näha. Aga vähemalt hea võimalus veits raha säästa, sest siiani mul see väga õnnestunud pole. Vahepeal oli mingi tööpõud, et pool hostelit töötas aint 2-3 päeva nädalas, mis tähendas et oli palju vaba aega kõikide säästude kulutamiseks :D
Eelmine nädal sain õnneks 4 päeva vabaks ja käisin paari sõbraga Fraser islandil puhkamas. Fraser on minu andmete järgi maailma suurim liivasaar, et pm valge liiv igal pool ja sinine ookean, kus aga ujumas ei tohi käia, sest seal palju haisid. Pm vurasime 4x4-ga ringi terve aeg ja käisime järvede ääres suvitamas ja siis õhtul oli laagriplatsil väike pralle. Megatsill oli ja hea oli Bundabergist ka veits minema saada. Meil õnneks ilmaga täiega joppas ja grupp oli ka päris äge. Ma muidugi ainuke eestlane ja üks mu sõber rääkis kõikidele numbrite nalja, ehk põhinali terve tripp oli et 12 kuud ja 12 bussi jms. Aa mis veel hea nali, et me ööbisime telkides seal ja enne saarele minekut hoiatati et võib madusid olla jne mis mind näost suht lubivalgeks võttis  ja siis õhtul ma ära väsisin ja hakkasin telki minema, juba mingi pool mintsa olin telgis sees olnd äkki midagi liigutas, ma panin siukse kisaga sealt välja et terve saar vist kuulis :D siis Stephen ja matkajuht läksid vaatama ja tulid tagasi, et tühi on, ma uuetsi telki läksin ja mingi suur hiir üle telgi jooksis. Miks just minu telk??peale esimest ööd tegin hullu inspektsiooni iga kord kui telki astusin. Mis veel ägedat sela juhtus, et ma nägin ja tegelt kuulsin esimest korda elus kuutõusust. Öösel v mingi kl 9-10 paiku läksime ookeani äärde ja reaalselt kuu tõusis ookeanist, niiiii äge :P vot, aga Fraser tsill oli ja üritan jutu lõppu paar pilti ka visata. Ma muide sõitsin enamuse teest sinna ja muidugi oli auto katki, et vahepeal kuskil karuperses kottpimedas autol tuled kustusid ära ja siis oli mingi väike küngas ja ühesõnaga alustasime künka otsa sõitmist a la 80-ga siis tipus ei liikunud auto kiiremini kui 15 km/h. Aga hea asjana et ma olen vasakpoolse liikluse ja autoga väga ära harjunud, Eestisse tagasi tulles panen vist esimesel ristmikul vastassuuna vööndisse, siin ma alguses pöörasin kogu aeg valesse sõidusuuna, õnneks esimesed sõidud sai kuskil väikestel tänavatel tehtud ja kui liiklus oli hõre.
Trallalaaaa. Ma tegelt ei oska midgai enam kirjutada, et aitab kah selleks korraks.
Kaunist sügist J





1 comment:

  1. Kadri, sa teed reaalselt kadedaks oma Fraser Island'iga!!! :D Googeldasin sellest veel pilte ka juurde ja mõtlesin, et hakkan kohe nutma. Aga ilusat kevadet sulle! ;)

    ReplyDelete