Tuesday, July 26, 2011

Bundaberg

Apppi kuidas aeg ledndab. Ma olen  juba üle kuu aja Bundabergis olnud. Üritan oma uue farmikuu siis kokku võtta vaikselt. Igatahes elu on lill ja mulle niiiiiii meeldib siin. Reaalselt ma poleks seda üldse uskunud, sest ma üldse ei tahtnud kuskile farmi minna+ veel üksi ja olin Bundabergi kohta igast halbu jutte kuulnud, AGA Bundabergis on minu jaoks möödunud üks parimatest aegadest Austraalias ja arvatavasti ka üksi fannimatest aegadest elus. Põhisõna Bundabergi kohta oleks PIDU. Nagu reaalselt iga päev on pidu, inimesed on SUPPER ägedad, mul viimati olid siuksed head sõbrad, kes korda ka lähevad vist Brisbanes. A  ja muideks eestlasi on siia kogunenud nagu seeni pärast vihma.
Okei korraks peolainelt ära minnes, siis siin tööga ka jumala hästi. Esimesel nädalal mul tööd polnd, sest olin siukses hostelis kus manedžer täiega laisk ja pohhuist ja terve hostel istub ilma tööta pm aga siis kolisin uude hostelisse, mis rotim ja kallim( totaaaaalne hipihostel, rahvas hakkab jooma kell 8 hommikul ja terve hostel lõhnab kanepi järgi+ siin Bundabergi põhidiilerid elavad ) aga sain 2. Päeval tööle kohe vähemalt. Muideks, millal oli mu esimene tööpäev- mu sünnipäeval. Kaunis, ärkasin pool 6 üles, kuna uus hostel, siis kedagi ei teadnud, olime 9 tundi põllul, ehk ma jumala laip olin päeva lõpuks, meeletu sünna mul :D aga ei tegelt sünnast rääkides, siis suht ok-lt möödus (PS! Taavi, Karin ja Eerik- tegite mu päeva! (L) ) Kuna ühel iiri poisil, kellest praegu mu parim sõber on saanud, oli ka samal päeval sünna siis suht suure kambaga hakkasime korke lahti keerama ja pärast läksime välja ja kooke oli sitaks, et arvestades seda, et oma sünna ajaks olin ma siin aint nädala olnd, siis läks asi tunduvalt paremini kui ma lootsin. Ahjaaa, töö lainele tagasi. Igatahes ma tegelen tomatitega. Alguses ja eile korjasin, aga viimased 2 nädalat olen muidu suht pakkinud. Korjamine MEGALEBO on.pm masinaga korjame, ehk vagude (põlluga on tegu, mitte kasvuhoonega) vahel on toolid ja masin sõidab, me istume ja korjame lihtsalt ja siis 1 inimene kõnnib taga ämbriga ja korjab need ära mis maha jäid ja mulle meeldib rohkem see ämbriinimene olla, sest lihtsalt kuulan muusikat  ja reaalselt LOIVAN selle masina taga. Vahets tuleb teha 2 vagu korraga ehk üle traatide hüpata mis suht kõrgel ja pm ma sain räigelt suure sinika reiele 2 nädalat tagasi, sest mu jalg libised mööda traati kui ma üle hakkasin hüppama ja siiani pole veel päris ära kadunud. Raha saab korjamise pealt, aga kui ei tule piisavalt kaste kokku, siis tunnipalk. Ma suht heal ajal siia sattusin, sest see  nädal kui ma korjasin tulid üle 3 aasta rekordarvud korjamise pealt ehk me täiega hästi teenisime.
Pakkimisest seda, et see ka suht lebo on, aga mulle nii väga ei meeldi, sest see nagu varju all aga masinate hais ja üldse siuke mõttetu liinitöö+ muusikat ka ei tohi kuulata ( ma spets ostsin enne siia tulekut uue telefoni, et saaks muusikat farmi ajal kuulata, aga niipalju siis sellest)+ need kes tööd kontrillivad on ka täiega bitchid üks tahab must täiega lahti saada, käib ja vingub iga asjaga mis ma teen ja räägib must halba teistele, aga peasupervisorile ma meeldin, et õnneks tema sõna maksab. Kuigi ma ei imestaks kui mind kuskilt varsti lahti lastaks, sets ma ülisitt farmitööline olen, see koht lihtsalt pole minu jaoks. Hommikuti olen ma nii unine, et ei viitsi silmigi lahti hoida, siis vahepeal vb tund aega olen aktiivne  ja siis  peale seda ma juba tööst väsinud ja tahan koju minna. Aga mis ma teha saan, mind ei eruta need tomatid nii väga ja kuna ma ei ole siin selleks et suurt raha teenida vaid lihtsalt et kohal käia ja oma viisapäevi saada, seda enam mul mot puudub. Aga ok loodame, et vast ei vallandata (kuigi pakkimisest tegelt isegi võiks, sets mulle eriti ei meeldi seal naqnii) ja saan oma viisapäevad enne ilusti ära tehtud. Aa pakkimises muidu tunnipalka saame, mis on ka VÄGA hea farmi kohta, see ainuke põhjus miks ma sunnin iga hommik end sinna minema. Aa rääkidets mu unisusest siis eile öösel sain ma poolteist tundi magada ja pidin 5.30 ärkama, et põllule korjama minna ja täna sain 2,5h magada ja pidin pakkima minema, et suht kaunid tööpäevad on olnud. Üldse kui nüüd mõtlema hakata, siis krt ma ei saa aru mis jama sela Milduras toimus, KÕIK seal nii halb oli. Normaalset kindlat tööd polnd, kui oli töö, siis keegi makse ei maksnud, et viisapäevi ei saanud ja palgad olid megasitad.kõik nii organiseerimata, nt transport tööle ja koju. Siin asi 5+, sets KÕIK mis ma eelnevalt nimetasin on siin vastupidi, et kui keegi, kes seda kunagi loeb ja plaanib Austraaliasse tulla, sisi hoidke Mildurast kauge kaarega mööda ja kui farmi vaja, siis vaevalt, et kuskil paremat kohta on kui Bundaberg. Mäletan, et krissuga Melbsis veel rääkisime, et jutud sellest, et farmitööga rikkaks v’ib saada on nagu muinasjutt, aga hetkel kui ma säästa viitsiks, siis oleks see väga reaalne küll.
Teate ausalt öeldes ma ei oskagi midagi väga tarka enam juurde kirjutada, töö on hea, aga megaigav, inimesed on SUPPER, koht on tsill, ilmad on head, et ma väga ei vingu ja kõik on hetkel hästi J

No comments:

Post a Comment