Tuesday, October 18, 2011

VIISA ja celebrations in Noosa

Helõõuu... aega võttis aga asja sai, nimelt sain 6. okt peale rasket farmitööd kätte oma 2. aasta viisa. JUHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIII. tundus juba kerge mission impossiblena vahepeal. Ühesõnaga mis mu jutu point on, et kui asjad lähevad plaanipäraselt siis näeb mind Eestimaal alles kuskil mai/juuni/juuli paiku 2012 :) Muidugi ei möödu minu puhul asjad viperdusteta, sets kõigepealt mul oli farmipäevadega väga napp, teiseks pidin tegema kopsuröntgeni, et mul tuberkuloosi poleks, mis muideks läks 1000 eeku maksma :S väga pointless. igatahes pidin töölt vaba päeva võtma, et seda tegema minna ja siis et sellele järgi minna ning siis vaatasin et paberitel on a la arsti nimi ja kontaktid ja kõik täitmata nii, et ma pidin sinna tagasi minema ja laskma paberid ära täita. Ühesõnaga lõpp hea, kõik hea :) pidime nagunii minema see nädalavahetud Noosale (üks surfi/kuurortlinn Bundabergist 3 h sõita)puhkama minema, millest kujunes minu viisa tähistamine ja ühel prantsuse poisil kes meiega tuli oli sünnipäev ka täpselt siis, ehk piduuuu :P
Ok Noosast niipalju, et suht Austraaliasse tulles kõik soovitasid täiega sinna minna, et megailus blabla bla ja mul kogu aeg see mõttes, et tahaks täiega minna. Meie tripp hakkas siis reede õhtul peale Garethi rugby mängu (tripil olid mu parimad sõbrad hetkel Gareth ja Stephen Iirimaalt, Lionel Pranstusmaalt ja Alex Saksamaalt and me :))kuna oli juba õhtu keerasime vaiksely korke juba autos ja pm kui kohale jõudsime jäime kõik magama, et meeletu pidu :D kusjuures autos hea nali, et Stephen pani ühe tassi kindalaekasse ja kui ma selle välja võtsin siis laegas et läind enam kinni ja ma toksisin teda veits ja lõppkokkuvõttes kukkus mitte kindalaeka uks, vaid terve laegas mulle sülle :D
Laup. hommikul kui üles ärkasime sadas meeletut padukat ja tuju oli meeletu, et wupiiii, sõitsime 3h et kuskil padukat tsekkida aga pärastlõunaks tuli päike välja ja läks megasoojaks ning läksime mere äärde väiksele joogile. Mina olin kaine rool ja tagasitulles auto lihtsalt ei läind käima ( auto kogu aeg trikke teeb, imestan et üldse veel sõidab) lõpptulemuseks sõitsime taksoga koju ja läksime autole järgmine hommik järgi. Õhtul oli lõpuks mu viisatähistamine :P hea nali veel tripil, et teisel päeval kuidgai tuli jutuks, et Garethil eesti tüdruk jne ja siis Lionel ütles, et ta pole elusees ühtegi eestlast näind, äkki Stephen ja Gareth hakkavad naerma täiga, et btw kas tead, et Kadri on eestlane. Ühesõnaga ta arvas poole reisi, et ma olen ka iirlane :D
Pühap oli megamega ilus ilm ja passisime terve päev rannas ja alles õhtul hakkasime tagasi sõitma.
Tööst niipalju, et hetkel pakin kirsstomateid IGA PÄEV 6st hommikul 6ni õhtul. meeeeeeletult igav ja tüütu ja ma reaalselt arvan et mul maailma igavaim töö. Aga nüüd tegin plaani, et töötan selle nädala niipalju kui saan VB järgmine nädal 1 v 2 päeva ja siis lähen Bundabergist minema põhja Cairnsi.
Mis veel huvitavat juhtunud, et mind 2 korda on ment kõrvale tõmmand. Esimest korda sõitsin selle eesti tüdrukuga, panime muusika põhja ja hakkasime kaasa laulma, äkki vaatan peeglist, et vilkurid taga. Hea et mul sõda kergelt seisma ei jäänud. Politsei tuli ja küsis juhiluba, mul käsi värises täiega ja siis pidin puhuma ka ja kõik, et lihtsalt kontrollis, aga kuna ma veits kiiremini sõitsin arvasin et seepärast kõrvale tõmmati ja trahvi ka saan. Teinekord samamoodi niisama kontollisid, et kõik ok. :)


1 comment:

  1. Mul on vist mõni postitus lugemata jäänud.. sul on auto seal? :O vinge!!! :) Ja palju õnne viisa puhul! :)

    ReplyDelete