Sunday, June 5, 2011

nuuksud

Ulmeeeeeeeeeee, juba on käes juunikuu ja praeguseks oleme me juba 3 kuud Melbournes olnud (rekord :D)
Tegelt tahtsin ma kirjutada ja pilte panna ühest kohast, kus ma eile käisin. Nimelt on Melbourne kesklinnas üks suur pilevelõhkuja ja selle tipus on üks väike üleni klaasist ruum, mis nagu sõidab hoonest välja. Ja siis kui palju raha maksta saab sinna minna ja neile, kes kõrgust kardavad on see suht friiki, sest põrandaosa on ka klaasist. Igatahes käisin ma eile 2 korda selle hoone tipus, päeval käisime Krissuga ja õhtul läksin tagasi Cleliaga (üks prantsuse tüdruk, kes muga 2. Restos koos töötas) ning õhtul käisime seal klaaskuubikus ka. Vaade on seal 24/7 hea, isegi ilma kuubikuta, sest viimane korrus on aint maast laeni aknad seal. Kuubikus ma väga vaimustuses polnd, see mõte huvitavam tundus, aga kuna mul kõrgusehirm suht nullilähedane on, siis ei saandki eriti oodata, et mul jalad seal väriseksid vms. Aga äge oli ikkagi. Pärast, kui me õhtul hakkasime Cleliaga kino poole jalutama, et Hangover2 minna vaatama, siis LAMPI rongijaama ees nägin Tristanit Mildurast, nagu reaalselt, mis on võimalus, et 4 miljoni elanikuga linnas jooksen ma Tristianiga kokku :D Austraalia hakkab ka vaikselt kokku tõmbama, sest hiljem sain veel teada, et mu majanaaber teab ka neid saksa poisse, kelle juures me aastavahetusel elasime.
Millest ma veel eelmine kord unustasin kirjutada, et siin meie maja lähedal kohe on üks burxibaar ja see niiiiii 1000% usalik on ja täpselt nagu Back to the futurest kopitud koht. Kui ma seal käisin 1 korra, siis ma selle aja jooksul kuulsin 2 laulu ka back to the futurest :D
Ja teine asi, et Kris avastas ühe väikse vene poe, kus müüakse karumsi kohukesi :D ägeeeeeee, kuigi need mingi pea 5 korda kallimad on kui eestis :S
Aga ok, meil siin üle pika aja paar päikselist ilma, et ma lähen shoppan ja tsekin mis väljas toimps.

Ilmselgelt ma ei suutnud seda eelmist juttu õigel ajal ära postitada aga jätkan siis. Täna ma pean meie kodust välja kolima. NUUUKS. Kris läks üleeile ära. NUUKS. Eile nägin viimast korda oma töökaaslasi. NUUUUKS. Igatahes jah suht kass on peal kohati, sest nüüd ongi kätte jõudnud see aeg, kus ma pean üksi hakkama saama ja Melbournes ka kõigiga hüvasti jätma. Ma reaalselt vihkan hüvastijätte. Eile tööl lihtsalt vaatasin inimesi ja mõtlesin, et ma ei näe enamusi neist elusees enam ja üldse seda kohta, sest mulle täiega meeldis seal töötada+ inimesed olid täiega funid. L
Aga ok, ma alustan Krissu viimasest õhtut, millest kujunes kõige parem öö Melbournes. Terve õhtu mingi nali käis ja joogid voolasid. Igatahes käisime st. Kildal ühes baaris, kus suur väliterrass ning laiv bändid mängisid. Ok Krissu vist annab mulle peksa, kui ta seda loeb, aga õhtu nali oli see, kuidas Krissu aegluubis lava ees käna käis. See oli lihtsalt NIIIIIIIIIIIIII naljakas, sest ta ise suu kõrvuni rõõmsalt kõndis, ja järgmine hetk oli maas :D Ja no üldse nii naljakas ja äge õhtu. J
Järgmine päev pidin ma kl 5ks tööle minema ja pm ütlesime Krissuga tsauki-tsauki ja ma 10 mintsa hiljem pidin tööl olema, aga pisarad hakkasid voolama lampi ja tööle jõudes ruttu üles vetsu tahtsin minna ja näo ära kuivatasin, aga mänedzer nägi jooksis järgi ja hullult üritas lohutada. Üldse terve õhtu kõik käisid ja patsutasid õlale ja täiega armsad olid mu vastu.
Eile kui mu viimane vahetus oli, siis jäid kõik sinna istuma+ tuli neid, kes täna tööl ei olnd ja omanik tõi veinipudelid ja õllekasti ning jõime ja rääkisime veerand 6ni hommikul ja nagu reaalselt niiiiii kahju on neile inimestele head-aega öelda L L
Praegu on kell 4 pärastlõunal, ma pean täna mingi aeg välja kolima ja ma pole isegi pakkimisega alustanud. Mõtlen juba ammu, et lähen ja hakkan pihta, aga üldseeee ei suuda alustada. Üldse nii mõttetu, et ma 2ks ööks pean mujale kolima,aga siin peaksin 80 dollarit juurde maksma 2 öö eest, mis mõttetult palju ja õnneks saan Clelia juures elada kuni Tasmaaniani, ta täpselt kesklinnas ka elab, et veits teistsugune.
Aga jah suur NUUUUUUKS L

                                                       öine Melbourne, looove it
                                                    Klaasist kuubik väga kõrgel

No comments:

Post a Comment