Friday, May 27, 2011

Melbsi lõpp

Nädal aega olen juba hoogu võtnud,et kirjutada siia midgai, aga kogu aeg midgai muud ette tuleb. Igatahes mis siis vahepeal toimunud on. Kõigepealt mainiks ära, et hetkel kui ma seda kirjutan on meil pm nädal aega veel Melbournes elada, kuhu edasi, seda ma veel täpselt ei tea ja kerge kass peal seetõttu ka.
Muidu ´kaugemast minevikust rääkides, siis mõned pühapäevad tagasi ajasime ääretult vara hommikul rattad alla Krissu ja Meriliniga ning läksime Great Ocean roadi vurama. Great Ocean road on Victorias vist üks tuntuimaid turistikaid, et pm ookeani ääres olev maantee, kus jäävad teepeal igats surfirannad ning igats looduskaunid vaated ning lõppeb siis 12 apostliga, mis on ookeanis olevad 12 kivi (ma aint 8 nägin aga see selleks) Lõpp oli räigelt ilus ja kuigi meil teepeal sellest S-kujulisest teest süda kergelt paha oli, siis oli väärt ikka minemist. (ma muide üritasin viimased 20 mintsa pilte ka üles laadida,ilmselgelt edutult)
Vahpeal töö,töö,töök, kuigi kuna talv on ukse taga ja vaikseks jäänud, siis kõigil tunde kärbiti ehk suht mõttetu oleks mul siia tööle jääda.
Ma kusjuures olingi kahevahel,et äkki jääks ikka oma sünnani Melbsi, et vähemalt tena mõnda inimest ja linna ja muidu nagu meeldib siis,aga täpselt kui olin et what to do, siis läksin tööle, nägin et mul tunde poole vähem ja oligi otsus minu eest justkui tehtud :D  Kõigepealt on plaan, et 7-13 juuni tiirutan ma TASMAANIAS ringi- ÜKSI. Kuna Krissu juba 3. juuni idakalda trippi tegema läheb, sii am viimased 2 ööd siin üksi ja reisin ka üksi. Vaatame kuidas sellega läheb üldse, et kui selle nädalaga mingi patja nutan aint, siis ma arvan, et mul poleks selle 2. aasta viisaga siin üksi midgai tarka teha :D ok. loodame, et vast nii hull pole. Muidu kes ei tea, siis Tasmaania on Austraaliale kuuluv saar, asub lõunas mandrist ja on väikseim osariik siin, aga sela pidi kõige ilusam loodus olema. Mul vedas, et sain suht hea pakkumise ühets büroost, et  reaalselt teengi tervele saarele tiiru peal. Peale seda tulen 1 v 2ks ööks tagasi Melbsi ja siis mis edasi.... pole mul kahjuks halli aimugi ja see kergelt närve hakkab sööma. Eriti sest et mul pole eriti aega jokutada kui tahan teist viisat saada, kuna sept mul ju enda oma aegub juba. Plaan oli minna Perthi, aga hellasin ühte kohta, mis farmitöid organiseerib ja seal öeldi, et Perthi täietsi mõttetu prageu minna. Üldse nõme, sest mitte kuskil pole hooaeg praegu, kuna talv ju. Nii tahaks selles asjas selgusele jõuda.
Kusjuures täna mul tegelt jumala mott maas on olnd terve päev, eile reaalselt mu kuu aja vanune telefon ära kadus :( :( nüüd ma kõik kontaktid, enda nr, 500 laulu ja uuest mälukaardist ilma jäin :( EI OLE ÄGEEEEE!!!!niigi tööl mingi mõttetult vähe tunde on ja nüüd hakkan veel uut telefoni ja paketti jms ostma.
Ah jaaa, 2 uut kõrvaauku tegin ka. Praegu vasak kõrv nii valus, et öösel selle külje peal ei saa magadagi.
Ma muideks leiutasin, et miks mul päris tihti siin kass peal ja koduigatsus. Ok üks peamisi põhjuseid vist see, et Krissu Eestisse ja  see mind mõtlema paneb, et ta kõiki oma sõpru ja peret jms näeb juba kuu aja pärats aga ma olen täietsi üksi ja ma ei tea isgei kus, aga teine põhjus on see ka, et Melbourne on Austraalia linnadest Euroopale kõige sarnasem ja ilm ka siin nii eestine kohati, et sellepärats vahest on tunne  nagu oleks kodus, aga samas kalleid inimesi pole kuskil lähedal.
Ok ma unelainele end sean, millegipärast ma alati öösiti peale tööd viitsin logi kirjutada, prageu kell just 4 sai. Loodan, et nett veits hoogu juurde võtab, siis panen Great ocena roadist pilte ka veits :)

No comments:

Post a Comment