Friday, June 16, 2017

Elu on seiklus/Life is an adventure

...kui seda ise tahta. Mina tahan seda väga,lausa vajan oleks õigem öelda ning taaskord asusingi seiklusi otsima. Otsustasin täita ühe oma ammuse unistuse,milleks oli hääletades läbi Euroopa trippida, muud maailma juba nähtud küll, et paras aeg ka oma ümbruskonda uurida. Kuid see tripp on paljuski teismoodi, kui minu viimatised reisid olid. Nimelt ei ole ma seekord oma rännakutel üksi vaid mul on suuuuuurim heameel, et mul on olemas sõbranna, kes jagab totaalselt minu ellusuhtumist, maailmavaadet ja on sama crazy kui ma ise. Annika on see kreisi tsiiika,kes oli nõus minuga kaasa tulema. Kuid eks see kahekesti reisimine saab kindlasti omaette katsumus olema, kuna oma reisidel ma lähen suht vooluga kaasa ja teen mida tahan ja millal tahan,ilma kellegi teisega otseselt nõu pidamata, kuid loodan,et me jõuame tagasi Eestisse ikka sõpradena 😋 See reis on ka üle pika aja tripp,kus ma reaalselt backpackin ehk ostsin endale suure seljakoti, millega ka ofc juba jama hakkas pihta,kuna see ei saabunud õigel ajal ja lõpuks peale omniva piinamist sain ma selle tund aega enne tripi algust kätte.
Agaaaa anyyyways, esimene päev on seljataga. Võib öelda,et suht edukas. Jõudsime 8,5 tunni ja 3 autoga Kaunasesse, Leetu. Esimena võttis meid peale üks vanem meesterahvas, kes luges sõnad peale,et telefonid laetuna hoiaksime, võõrastelt jooki ei võtaks jne jne ning temaga saime Pärnuni. Sealt saime edasi Riia lähistele ühe Nigeeria tüübiga,kes elab Riias. Ta auto oli nii pann, et ma vahepeal arvasin, et peame Flintstone tegema seal mootorihaisu sees, aga ei virise, sest edasi me jõudsime. Kolmandana sealt Riia lähistelt võttis meid peale üks Leedu tüüp,kes töötab Tallinnas ning tõi meid 10meetri kaugusele meie hostelist ehk suht edukas. Kokku seisime tee ääres vast 10 minutit üldse😋
Hetkel istume (mina laman) rekkas teel Poola väike poola tümm taustaks.
Kui keegi oskab jagada soovitusi või pakkuda öömaja Krakowis, Viinis, Slovakkias, Sloveenias ja Horvaatias , oleks super tore😊


...if you want it to be an adventure. And I certainly do. Few months ago I decided to make one of my dreams to come true- hitchike through Europe. Thankfully I have a friend who is as crazy as I am and agreed to come with me. I realized I have travelled around the whole world, but seen so little of my own hood, so we chose to make the trip through Eastern Europe and make it to Croatia for my birthday. First time in ages I use backpack again, since normally I am always travelling with a luggage, so this is an ultimate backpacking trip for us 😋 but of course as always with me then things won't go too smootly and my backpack was not delivered on time and finally I recieved it an hour before our trip, after I annoyed the post-office workers for 2 days.

First day was a great success. We made it from Tallinn to Kaunas (Lithuania) in 8.5 hours and with three cars. First car took us to Pärnu and an older fella worried if our phone batteries are full, we shouln't take drinks from strangers etc. Second car was a Nigerian guy living in Latvia and he took us near Riga, but his car was so broke, I thought we're gonna play Flintstones soon. And the third car was a really friendly Lithuanian guy who dropped us off 10meters from our hostel.
Currently we are in a truck on our way to Poland listening polish hits 😄
I anyone can give recommendations or accommodation for/in Krakow, Vienna, Slovakkia,Slovenia and Croatia, we would be very thankful 😊

No comments:

Post a Comment