Friday, March 23, 2012

Happy

Midagi erilist tegelt polegi toimunud peale mu viimast postitust, aga am olen täna niii õnnelik ja mõtlesin seda kõigiga jagada. Põhipõhjus miks ma õnnelik olen on minu ja Stepheni kohe kohe ukse taga olev reis UUS-MEREMAALE!!!!!!! Mul see tripp mõtetes olnud hetkest kui ma Eestist lahkusin ja nüüd kohe ongi käes. Igatahes esmasp 26. märts lähme 2ks nädalaks  ja broneerisime 10päevase tuuri ka, et alustame Christchurchist ja lõpetame Aucklandis ja käime nii põhja- kui lõunasaare ilusimates kohtades.
Tegelt täna hommikul kui ma ärkasin, olin veits kuri, sets kui Stephen tööle läks hommikul kl 8 paiku, siis ta kolistas niipalju, et ma üles ärkasin ja ei jäändki enam magama, aga kuna mul täna tööl viimane vahetus ja arvatavasti jõuan koju alles kella 7 paiku hommikul ehk uni kuluks ära, aga tänu sellele, et ma üle saja aasta nii vara üleval olin jõudsin niipalju vajalikke asju teha neti ja telefoni teel ja enne lõunat juba olin reisibüroos viimaseid asju üle küsimas ja bookimas ning see vend, kes mind aitas oli nii tsill ja tore, et sealt juba tuju heaks läks ning peale reisibürood mõtlesin linnapeal veits jalutada ja poodidesse vaadata kuna mul on JÄLLE uut kohvrit vaja ( 2tk olen juba Austraalias olles ära lõhkunud, liiga palju asju vist :/ ) ja jalutasin läbi pargi linna, kõik oli niiiiiiiiiiiiiiniiiii roheline ja taevas erksinine väljas oli kuum ja päikseline, aga mitte tappev lämbus ning kuulasin oma muusikat ja mõtlesin, et elu ikka lill hetkel.
Mulle meeldivad need päevad, kus ma saan palju vajalikke asju, mida ma kogu aeg edasi olen lükanud, lõpuks ära teha ja kui ilm ka konkreetselt ideaalne on, siis mul polegi rohkem vaja taipamaks, kui hästi kõik on. Hetkel mul see äge reisieelne põnevus sees, eelkõige ofc NZ pärast, aga peale seda ma Perthi ( ehk adjööö Sydney finally) mis täietsi teises Austraalia otsas ehk jälle uus ja põnev, loodame, et seal parem algus kui Sydneys, sest see mu viimane pikem peatus siin mandil vist.
Igatahes i'm happy happy happy....:)  (proovin paar pilti ka tänasest laadida, mis mind nii õnnelikuks tegid :))
Kaunist kevadet ka Eestimaale!


                                                        Hyde park

Sydney
                                                   Paar nädalat tagasi Manly'l
                                                     Manly beach

No comments:

Post a Comment