Thursday, October 7, 2010

Katre Bday!! :P

Sellest tuleb nüüd kõige veidram blogi postitus, aga ma lihtsalt pean seda jagama. Igastahes kolmap. oli Katre sünna ja siis hommikul ajasime end Krissuga äärmiselt vara (meie jaoks) 10.30 voodist üles ning läksime Katrele külla.Ta elab linnast 40 min rongiga sõitu. Meganunts maja tal ja aed ning ilm ka megasupper oli,et sai aias päevitada ja siis sõime pannkooke ja eestipärast kartulisalatit ja siuke tsill oli. Ma pidin aga kella 5ks juba tööle minema ja keset tööpäev tuleb äkki mu ülemus (Kenny) minu juurde ja küsib,et kas ma õhtul välja viitsin minna,et paar töökaaslast veel tuleb jne. Ma ütlesin,et ja ikka mõeldes,et lähme võtame paar  õlle kuskil vms,aga kus sa sellega, tema mõte oli minna stripibaari. :D mina vaikse eestlasena hakkasin tagasi ajama,et mida ma seal teen,et need meestele ja ma peale tööd väss ja bla bla,aga lõpuks ta rääkis nii auku,et ma olin nõus. Ma veel ütleisn,et kaine peaga ma küll sinna ei tule ja kohe lendas mu poole jägerbomb ning ma sain baari krediidi eest veel jooke ja kui muidu on Kenny alati see, kes uimerab ja ootab baari sulgemisega, siis eile oli tal küll megakiire,et see koht kinni panna, pm hea,et rahvast välja ei visanud. Ning mina ,Meg,Kris, Sam,Kenny ja meie turva kelle nime ma ei tea läksimegi sripikasse. Aga kuna Kris ja Meg ei pidand töötama,siis nad juba ammu jooke libistasid ning heas meeleolus olid,aga ma jumala kaine ja nagu peata kana seal olin. JA SIIS äkki tellis Kenny(tuletan veelkord meelde,et ta meie ÜLEMUS) meile tüdrukutele sületantsu, täiesti pekkis nagu, mind praegu see kõik nii naerma ajab,aga siis olin ma küll liiga kaine selle koha jaoks. :D Muideks me saime päris mitu lapdance kokku,sest mingi lambi vend saatis ka meile stripprid sülle.Vahpeal Kenny kogu aeg jooke käis ostmas,et ma ka lõpuks õigele lainele vähemalt sattusin,aga no nalja sai rohkem kui krooni eest :D Kell 4 hommikul hakkasime kõik täis peadega sealt ära jalutama. Baaris tulid mingid vennad meilt ka küsima,et how much,me mingi vaatasime otsa,et tere hommikust,me nagu ei tööta siin ega ei näe eriti välja ka nagu stripparid. Aga uus kogemus,kuigi siiski veidi veider:D
Muidu veits üldisemat juttu,siis on paar inimest mult küsind,et mis tööd ma baaris teen. Ühesõnaga lihtsalt kallan jooke ja võtan raha jms tavaline baaritöö. Piltide kohta seda,et neid ma millegipärats ei saa blogisse laadida,sest siin igal pool niii sigaaeglased netid,et ma ei jõua lihtsalt ära oodata,et mingi 1 pilt end üles suudaks laadida. Pilte ma panen facebooki,et illustratsiooni saab sealt J
Ja seda,et ma kirjutan kahtlaselt, MA TEAN,aga ma ei suuda sinna midgai parata. Katre just eile ütles,et  ma kirjutan  saksa grammaatika järgi,et tegusõnad lause lõpus ja ma panin ise ka seda tähele oma tekste lugedes ja mul pole halli aimugi, miks selline lauseehitus mulle sisse on jäänud,aga kui ma kirjutan,siis sel hetkel tundub kõik väga õige. Et ärge palun mu lolle lauseid ega trükivigu tähele pange,sest ma ei viitsi neid tekste siin eriti lihvida. Vot, niipalju siis targast jutust.
Täna ka muidu vist veits välja lähme, sest Katre tahab oma sünnat tähistada vms,aga arvatavasti meie baaris istume,sest kuskile kaugemale ma küll täna ei suuda liikuda, terve päeva olen kudedes mööda saatnud suht. Muidu toakaaslastest veel seda,et ma ARMASTAN neid. Nad nagu niiiii ägedad,siuke tunne nagu teaks neid juba mitu kuud ja hetkel nii naljakas mõelda,et ma alguses ei tahtnud siia nende pärats kolidagi, aga nad kohati end liiga vabalt tunnevad, näiteks üks peeretab kogu aeg kõvasti ja ei pane ust kinni kui vetsus käib,et see veits veider,aga samas ta tore tüüp,lubas mind igal hommikul hakata lauluga äratamaJ (Btw ta unistuste naine on lady gaga, praaq tuli meelde,sest ta just lauab siin gagat :D)
Muideks üks öö ostsime kasti seda odavat veini või mis iganes see on (guun ja maksab 90 eesti krooni 4 liitrit ja see siin MEGASUPPER odav,kõik reisijad joovad seda)ja hakkasime meie toa rahvaga (ma ei mäleta kas ma neid tutvustanud olen,aga igaks juhuks teen seda nüüd Sam ja Andy Inglismaalt ning Seb Kanadast)igast joomismänge mängima ja lõpuks viimaste klaasidega tegime i have neverit,ütleme,et päris huvitavaid fakte sai teada :D see sama öö ei olnd mul ja Sebil üldse und ja läksime lihtsalt välja jalutama täietsi lambi tänavatele ja see nagu niiiiii äge oli,sest päike tõusis ja taevas heleroosa oli,aga megasoe väljas ja käsime täiega ägedatel kõrvaltänavatel, kuhu kunagi varem pole sattunud. Lõpuks jõudsime kell 7 hommikul koju tagasi alles ja peale seda ööd on mul unereziim jälle täiesti sassis,aga õnneks ma alutan tööd tavaliselt kl 5st v 7st õhtul,et suva see reziim.
Aa, mis veel meelde tuli.Teate kui haige süsteem siin telefoni kõneajaga on. Igastahes kui on sama võrk,siis kõik kõned ja sms-id tasuta aga teistesse võrkudesse ja Eestisse nt on ka jumala odav ja meil sai kõneaeg otsa, täiega üllatunud olime,et mis mõttes, me polegi ju teistesse võrkudesse helistanudki vms ja tuli välja,et siin on mingi kehtivusaeg, et me alguses laadisime 10 dollarit ehk 100 krooni ja pm me selle summa kehtivus sai 10 päevaga otsa,et kui 10päevaga seda summat ära ei räägi,siis enda probleem suht,et jääd ilma,et veits kahtlane süsteem see.
Ma muidu see nädal olen 6 päeva tööl ja täna ainuke vaba päev,et päris jõhker nädal tuleb see, sets igast tähistamised ka peale tööd ootavad ees. Aga positiivne on see,et mulle meeldib tööl olla ja mul juba on majutuse eest töötunnid täis,et nüüd juba hakkan raha eest tööd tegema.
Ok päris pikk postitus tuli,aga kuna ma selle oma voodis wordi valmis tegin,siis juttu jätkus kohe kauemaks, kui kuskil raamatukogu õuel istudes.

2 comments:

  1. Väga äge, et sul nii hästi läheb :) Pilte tahan küll näha ja küllaaaaaa tulla :D on seksikad toanaabrid? :D

    ReplyDelete